http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

28 Şubat 2009 Cumartesi

İNTERNET EKİPLER AMİRİ: MSERDARK





Doğuş Grubu, kriz falan dinlemedi NTV Bilim dergisini piyasaya çıkardı. Yayın Kurulu'nda bir isim var ki dikkat çekmemesi mümkün değil. İkiz babası, Türkiye'nin potansiyel (5 yıla kalmaz, söyleyeyim!) "Sergey Brin", "Mark Zuckerberg", "Steve Jobs" ve "Bill Gates"i, internet gazeteciliğinin pir'i, fahri Japon'u... Serdar Kuzuloğlu'ndan bahsediyorum. Şimdi gelelim önerilerime... 1- Bir özel üniversitede Kuzuloğlu mutlaka ders vermeli. İddia ediyorum, derslere katılım, üniversite ortalamasının üzerinde olacaktır. 2- Artık bir TV projesi mi bir film mi olur bilemem, kendisine derhal eli yüzü düzgün bir projede yer verilmeli. Abarttığımı düşünenler lütfen tık'ınız: http://mserdark.com/genel/icraatin-icinden

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben Serdar Kuzuloğlu'nu Radikal'in internet sitesini yayınladığı dönemden beri keyifle izliyorum. Siz de yazınca haberim oldu... NTV Bilim'i onun çıkarması bence kalite göstergesi... Çok memnun oldum. Sanıyorum bizim de görevimiz NTV Bilim alıp desteğimizi göstermek...

Bellek Kutusu dedi ki...

Kesinlikle haklısınız. Dergi gerçekten güzel. Beğeneceğinizi umuyorum.