http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Mart 2009 Perşembe

KEDİYE ÖZEL BİREYSEL EMEKLİLİK HESABI




İyi ki kedi sevmem dedim, blog kediden geçilmiyor. 'Personel' finans editörüm Ayfer Arslan'ın (hani şu Samimsan'ın annesi) ana yüreği elvermemiş, "Samimsan'ı internet aleminde meşhur ettin, ayrımcılık oluyor, çocuklarımın psikoloji bozuluyor, sıra Pamuk'ta" diye kaç gündür bana düşen borsa muamelesi yapıyor. Daha fazla bu baskıya dayanamayarak sonunda 'personel' finans editörüm Ayfer'in büyük oğlu Pamuk'u tanıtıyorum. Aslında Pamuk, Ayfer'in eşi Turgut'un kedisi. Samimsan da doğal olarak Ayfer'in. Haliyle evde, "Benim çocuğum şöyle tırmandı, benim çocuğum böyle mama yedi, benim çocuğum kuyruğunu şöyle çevirdi" diye gizliden gizliye bir rekabet var. Ama ben finans editörüm Ayfer'i birazcık tanıdıysam Samimsan'ı özel okul sınavlarına hazırlar, bir de üstüne üstlük ona bireysel emeklilik hesabı açtırır! Turgut Bey de artık Pamuk'a tek kale maç mı öğretir, NBA çaylak seçmelerine mi hazırlar bilemiyorum. Vaziyet, gün itibarıyla budur!
Not 1: Pamuk büyük olmasına rağmen, Samimsan'ın arkadan gelen sinsi saldırılarına rağmen sesini çıkartmıyor, inanılır gibi değil.
Bu da Ayfer'in notu-(Kelimesine dokunmadan yayınlıyorum): Evin büyük kedisi Pamuk’u takdimimdir. Samim gelene kadar çok usluydu ama o geldikten sonra o da sapıttı:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Valla kedisi olmayanlara tavsiye edilir. Hem stres topu, hem de zayıflamaya yarıyor! Onların peşinde koşarken bayağı efor sarfediyorum da, mazallah yoksa evde sağlam biblo kalmayacak:))

Adsız dedi ki...

Pamuk şu anda koltuk üzerinden yere doğru planjon çalışmaları yapıyor.. Popo kısmının ölçüsünü aldık, koruyucu bir kalkan yapılıyor.. Böylece Samimsan'ın saldırıları boşa çıkmış olacak..

Bu arada sabah gelirken mamanın tamamını Pamuk'a verdim.. Muhtemelen Samimsan evde aç dolaşıyor!!!

Adsız dedi ki...

Öyle mi, bunun hesabı akşama evde sorulacak!...
Bakalım pamuk mu yaman, Samim mi yaman?!

Bellek Kutusu dedi ki...

Farkında olmadan aileyi birbirine düşürmüşüm resmen! Cici Pamuk, cici Samimsan diyorum ve çekiliyorum sessizce:)