http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

4 Mart 2009 Çarşamba

NINTENDO USTA ÇİĞ BÖREK YAP DA GÖRELİM!



Anladık Sushi'nin ustası gözlerinin hastasısın ama bakalım 'Çiğ börek' yapabilecek misin Nintendo Usta? Nintendo, dünya mutfaklarına özgü yemek pişirme trendini, yeni yazılımı ‘Cooking Guide: Can’t Decide What to Eat’ ile Nintendo DS’e taşıdı. Nintendo DS; İngiltere, Fransa, İsviçre, Kuzey Afrika, Türkiye, Arjantin, Peru, Meksika, ABD, Rusya, İskandinavya, Hindistan, Çin, Güney Kore, Japonya, Avustralya, Vietnam ve Tayland mutfaklarının en özel tariflerinden oluşan 245 tarif sunuyor.
Nintendo DS Cooking Guide’da seçtiğiniz tarifi pişirirken Nintendo Usta her adımda yardımcı oluyor. Bilmediğiniz her şey için ayrıntılı videolar yer alıyor. Örneğin; soğan doğramayı bilmeyenler, ayrıntılı videodan kolayca soğan doğramayı öğrenebiliyor. Şimdi ben diyorum ki Nintendo Usta'nın pişirdiği çiğ böreği, www.nethaber.com Yayın Koordinatörü Emre Kulcanay (nam-ı diğer çekikgöz) eğer beğeniyorsa, bu iş olmuştur. Yok eğer beğenmezse Nintendo Usta, kusura bakma sana bu dükkanda iş yok.
Not 1: Red Sonja'm da Eskişehirli... Çekikgöz'den sonra sırada ikna edilmesi gereken bir de Red Sonja var. Nintendo Usta, Red Sonja feci şekilde yemek seçer, sonra "Yok ben duymadım, yok ben bilmiyordum" olmasın ona göre.

Hiç yorum yok: