http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

31 Mart 2009 Salı

YETİŞ PAUL SİNİRİMİ SENDEN ÇIKARACAĞIM



Günün önerisi B.B.S'den geldi. Adı 'Stress Paul'muş. www.vesaire.com'da 19.90 TL'ye satılan bu Stress Paul ne işe yarıyormuş bakalım. Vesaire.com'da, "Kendinizi yorgun, biraz gergin veya baskı altında mı hissediyorsunuz? Siz hiç strese girmeyin; sıkıntınızı zavallı Paul’den çıkartın ve akıl sağlığınızı yerinde tutun! Paul her zaman stresli anlarınız için yanınızda olacaktır. İş yerinde olmanız veya çöken bilgisayarınızın başında olmanız onun için hiç fark etmez. Her zaman masa üstünüzde veya cebinizde taşıyabilirsiniz. O, her zaman sizi rahatlatmak için, imdadınıza yetişecektir" diyor. "Hala anlamadım" diyenler için, birini parça pinçik etmek istediğinizde o işe yarıyor desem yeterince anlaşılır sanırım. Peki bu Paul, Antalya'da tatil yapan "Sabah yürüyüş yaptım, sonra da uyudum şimdi de brunch'a gidiyorum" diye gün içinde beyanat verip sinirlerimi zıplatan Red Sonja'nın yarattığı strese de iyi gelir mi ne dersiniz?

Not: "Ben de istiyorum bu Stress Paul"den diyenler www.vesaire.com'a tık'ınız

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Valla kaç aydır maaşımızı alamıyoruz. Paul'u sıksak bunun sorumluluğunu taşıyanların da ümüğünü sıkmış olur muyuz acaba:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Denemesi sadece 19.90 liraya :)