http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Nisan 2009 Cuma

NE DİYORSAK O! İŞTE BELGESİ!



Bellek Kutusu bir iddiada bulunuyorsa, 'işkembe-i kutudan' sallamıyordur. Görüldüğü üzere fotoğraf Ozan Ermiş'in 32. doğumgünü pastasının fotoğrafıdır. Aklıma gelmişken Ozan düğün açılış şarkısı olarak La Cumparsita yerine Fenerbahçe Marşı'nı çaldırır mı dersiniz? Bence yapar mı yapar:)

Not 1: Ozan'a bu doğumgünü pastası jestini kim yaptıysa çok kıskandım, her ne kadar doğumgünümün kutlanmasından pek hoşlanmasam da bu sene bana da benzer bir pastadan alınmazsa hadise çıkaracağım, sonra "Yok ben duymadım, yok ben görmedim" olmasın.

Not 2: Red Sonja, bu sabah mesaj attı, Antalya'da günde 2 kere blog'a giriyormuş ama ben 'farketmiyormuşum'. Bu arada kendine bir Conan bulmamışmış, ayrıyeten "pasta, gelinlik haberleri ne işmiş?"... Conan olayından şüpheliyim, 'wedding' haberleri ise tamamen mevsimsel trend, yazarın kişisel ilgi alanıyla uzaktan yakından ilgisi yok:)

2 yorum:

ozan dedi ki...

Anaaa, bu bellek kutusunun blogunda da bakla ıslanmıyo yaw! Özel hayat die bişi kalmadı walla:)) Bu arada teknik bir aksaklıkdan dolayı renkler fotoğrafta Fener'den çok Şanlıurfaspor'un pastası gibi görünüyor, alıcınızın ayarıyla oynamayın derim... Son olarak, muhterem blog takipçilerini de "Değerli Bellek Kutusu" için 18 eylül'de en güzel pastaları göndermeye çağırmayı bir borç bilirim;))

Bellek Kutusu dedi ki...

"Özel hayat ifşası" öyle değil böyle olur diyerek 'Bellek Kutusu'na gereken ayar verilmiştir!
Mesajı aldım, oturdum :)