http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Mayıs 2009 Çarşamba

10.90 TL'YE AKILLI PED!


Ne yazık ki bu ped, regl sancısını geçirmiyor! Ama çok daha farklı bir faydası var. Genesis İlaç'ın ürettiği Vi Sense adlı 'akıllı ped' kadınlara genital akıntı sorunu ile karşılaştıklarında, teşhis ve tanı kolaylığı sağlıyor. Rahat bir günlük pedden oluşan ürün, sonuçların yorumlanmasını renk değişimi ile sağlıyor. Örneğin ped'te mavi bir leke gördüğünüzde; enfeksiyon olabileceğini gösteriyor. Bu enfeksiyonlar yalnızca reçeteli ilaçlar tarafından tedavi edilebileceğinden, sizi bir doktora danışmanız için yönlendiriyor. Sarı bir şerit ise, akıntının normal asidite parametreleri içerisinde olduğunu gösterir ve basitçe tedavi edilebilecek bir akıntının varlığını haber veriyor. Hazır havuz ve deniz mevsimi açılmışken, aklınızın bir köşesinde bulunsun derim. Ha bu arada fiyatı 10.90 TL! Sadece eczanelerde satılan Vi Sense'le ilgili daha detaylı bilgi almak isteyenler www.genesis.gen.tr'ye tık'ınız.

6 yorum:

Tuğba dedi ki...

Bu çok iyiy bir haber alıncakalar arasına girdi:))tşkler.

Bellek Kutusu dedi ki...

Rica ederim, Kutu'nun işi bu :)

gorkem dedi ki...

Aaa, Kutucugum olur mu oyle sey, bi daha bak bakiiim, ben baktim oradaydim, ben de yorum yazacaktim sana ne guzel bisey bulmussun, benim paranoyak hallerime bi cozum oldu bu diye...

Bellek Kutusu dedi ki...

Kutu kataraktlık ile paranoyaklık arasında gidip gelince böyle oluyor işte:) Rahat bir nefes alayım, ohhh.

serpil dedi ki...

Ne güzel bir blog bu böyle, çok sevdim.
Teşekkürler :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hep gelin hep gelin:)