http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Mayıs 2009 Çarşamba

239 TL'YE VOODOO BÜYÜSÜ YAPILIR!





Başlığı okuyup, "Bellek Kutusu'ydun şimdi de başımıza Blair Cadısı mı kesildin?" diyenler hariç bu post'u herkes okusun (Hadi tamam onlar da okusun!) Diyelim ki birisi fena halde tepenizi attırdı, bir türlü sinirinizi alamadınız, peki ne yapacaksınız? Hemen söyleyelim; 239 TL verip, bu Voodoo Knife setini satın alacaksınız! Ondan sonra ister salatanızı yapın, ister kabak graten. "Yok ben daha hesaplısını istiyorum" diyorsanız, (Ki Kutu bunun için var), o halde size Voodoo kürdan setini öneriyorum. Hediyesi 29 TL. Hem sinirinizi atın, hem Kutu'yu anın!

4 yorum:

gorkem dedi ki...

bayildim bu fikre, ben kesin alacam sanirim... bi de bu cilek ve kurdanlar bana neden fondueyu hatirlatiyor :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Zaten seni düşünüp buldum :)
Fondü dedin bak yine Kutu'nun aklına karpuz kabuğu düşürdün! :)

gorkem dedi ki...

Kutu'cugum, bisey diyecem, senin bu yazindaki bazi linklere girilmiyor, soyleyim dedim, o kadar emek veriyorsun, di mi?

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemciğim, iyi ki uyarmışsın, farkında bile değildim, bir blog'ta yapılmaması gereken 10 kusurlu hareketten birini yapmışım meğerse! Hemen düzelttim, çok teşekkürler :)