http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Mayıs 2009 Salı

36 BİN 700 TL'YE EFSANE JAPON!



Mazda’nın dünya çapında 90 ödül sahibi olan Mazda3 modeli tamamen yenilenerek satışa sunuldu. Yeni Mazda3’te yer alan 105 beygir gücündeki 1.6 litrelik benzinli motor, düz ve otomatik şanzıman seçeneği ile sunuluyor. Yeni Mazda3’ün sedan versiyonu 36 bin 700 TL’den ve hatchback versiyonu ise 37 bin 100 TL’den başlayan fiyatlarla Mazda showroom’larında yerini aldı. Edmon Bekyan'a soralım, o Japon otomobillerini sever, bakalım ne yorumda bulunacak?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim bildiğim efsane Japon, Subaru Impreza'dır, gerisi hikaye ... Üstelik bir de üzerinde rahmetli pilot Steve Burns varsa ...

B.B.S.

Adsız dedi ki...

Düzeltme : Richard Burns {hep karıştırmışımdır :( }

B.B.S.

Bellek Kutusu dedi ki...

Kayıp ilanı verecektim yakında, yelkenli yarışlarına gittin sandım:)

Adsız dedi ki...

Nein ! Ama bir yerde doğru ;) Cti günü yarış vardı, Moda-SivriAda-YassıAda-Moda rotasında 4.olduk, kabızzz oldum. Pazar-Salı arasında ise İst-Eskişehir-İznik-İst yaptım, 750km. Biraz hava değişimi biraz gurme turizmi oldu ;)

B.B.S. (çakma gurme)

Bellek Kutusu dedi ki...

Evliya Çelebi mi rüyana girdin yahu, insaf o kadar gezilir mi!:) Bu hafta 4. olursun, gelecek hafta 1'nci... Çetin Altan'ın dediği gibi, ne yapıyoruz? "Enseyi karartmıyoruz!"