http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Mayıs 2009 Çarşamba

ARJANTİN MUTFAĞINA 59 TL'YE 'SORTIE' YAPIN


Sortie’de bu sezon hizmete girecek Gaucho; Arjantin mutfağının özgün tatları ve steak’lerini et severlerin beğenisine sunuyor. Adını Arjantin’in büyükbaş sürü kovboylarından alan Gaucho’da ahşap çubuklarda sunulan ara sıcaklar, salata ve özel soslarıyla dry aged etlerin oluşturduğu ‘Regular Steak Mönü’nün fiyatı 59 TL. Regular Steak Mönü’de; rostbeef-bacon, salata, ara sıcaklar varken, et olarak ise 300-350 gr'lık antrikot, kuzu pirzola gibi etlerden biri seçilecek. Gaucho’da Arjantin ve Şili şaraplarının ağırlıkta olduğu geniş bir şarap menüsü bulunuyor. Rezervasyon yaptırmak isteyenler http://www.sortie.com.tr'ye tık'ınız.

2 yorum:

ELİZ dedi ki...

Bu cok güzel bir haber. İnsan öyle yerlere gitmeye acaba bana kimbilir bana kaça patlar diye cekiniyor. ama böyle bilerek gitmek süper. Coksevdim bu haberi.

Bellek Kutusu dedi ki...

Haberlerin 'işe yarar' olmasına çalışıyorum, beğenmenize sevindim.