http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Mayıs 2009 Cuma

BACK-UP'LA 4 BİN TL'LİK TASARRUF




Back-Up üyeleri, Mayıs 2009 itibarıyla uçak bileti satın alırken, artık “biletleme servis ücreti” ödemiyor. Söz konusu yeni hizmetle üyelerine uçak yolculuklarında 4.000 TL’ye kadar tasarruf imkanı sunduklarını belirten Back-Up Genel Müdürü Pınar Massena,“Üyelerimiz ve üyelik paketlerine kayıtlı aile bireyleri, Back-Up Hizmet Hattı’nı arayarak Boyner grubu seyahat acentası aracılığıyla yapacakları işlemlerde artık “biletleme servis ücreti” ödemeyecekler. Üyelik paketi türüne göre 20 adede kadar değişen miktarlardaki biletler için geçerli olacak uygulamayla, iç hat uçuşlarında uçuş başına 15-25 TL, dış hat uçuşlarında ise 50-200 TL arasında tasarruf imkanı sunuyoruz” dedi. Biletleme Servis Ücreti'nin ne olduğu konusunda bir hatırlatma yapalım. 1 Nisan 2008 tarihinden itibaren havayolları biletleme servis ücreti uygulamasına geçti. Bu tarihten önce servis ücreti bilet fiyatının içinde yer almakta ve toplam tutar; bilet fiyatı+ havalimanı vergisi olarak hesaplanmaktaydı. 1 Nisan 2008 itibariyle ise yeni ücretleme sistemi; bilet fiyatı + havalimanı vergisi + biletleme servis ücreti olarak hesaplanıyor.

Not: Dün gece Karakız'a dahiyane önerilerde bulunan Bellek Kutusu, gecenin bir vakti istemeden cola krizine neden oldu. "Bu saatte eve cola servisi nasıl olacak?" diye soran Karakız için Bellek Kutusu oturup araştırma yaptı ve bir yer buldu. Ancak teslimat İstanbul içiyle sınırlıymış, uyar mı onu bilemiyorum, valla 'Adım Hıdır, elimden gelen budur'!

2 yorum:

gorkem dedi ki...

amaniiiin ben bunu yeni gordum, seni ne muthis bi hidirsin!!! :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ancak şaşkoloz bi Hıdır bu, ben seni önce İstanbul, sonra da Ankara civarında zannettim. Karakizinguncesi.blogspot.com'u hatim ettim de öğrendim neyse ki, yoksa hiç alakası olmayan lokasyonlarda önerilerde bulunmaya devam edecektim :)
İmza: Sarışın Kutu!