http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Mayıs 2009 Cuma

DENİZ ALIŞVERİŞİNİ ALMANYA'DAN YAPIN


Fahri haber müdürüm Bülent Yılmaz nam-ı diğer B.B.S, Bellek Kutusu'nun 3 günlük T.C sınırları dışına çıkışını fırsat bilerek, beni haber bombardımanına tutmuş bir de ardından "Neden gönderdiklerim yayınlanmıyor" diye posta koymuş! Bir nevi yarım elma gönül alma babında B.B.S'den gelen haberi Bellek Kutusu okuyucuları ile paylaşıyorum. Avrupa'da 17 ülkede faaliyet gösteren Alman merkezli multichannel satış firması Quelle, uzaktan satış konusunda sadece kadın, erkek ve çocuk giyiminde değil, ev tekstili, büyük beden ve kısa boy gibi niş alanlarda da iddialı. İnternetten alışverişi sevenler ve Quelle'deki cazip fiyatları kaçırmak istemeyenler, quelle.com.tr'ye tık'lasın...

Not: Fotoğraftaki bikinin fiyatı Quelle'de 49 TL.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence quelleden alışverişe kalkışmayın. Ben bir sipariş vermiştim ürünün 15 gün sonra gönderileceğini öğrenince iptal ettirdim. Ama yaklaşık 15 gün sonra siparişimi kargoya verdiklerine dair e-mail aldım. Müşteri hizmetlerini aradığımda ikinci bir siparişimin görüldüğünü söylediler halbuki benim böyle bir siparişim yoktu. Kargoyu teslim almadım geri gönderdim. 1 hafta sonra kargoyu yine göndermişler.. Bu arada ürün fiyatı kredi kartımdan çekilmiş..Ben defalarca müşteri hizmetlerini aradığım halde sorunuma bir türlü çözüm bulamadım. Bu nedenle bu siteden alışveriş yapmayı düşünen arkadaşları uyarmak isterim asla bulaşmasınlar...

selin dedi ki...

aaa çok şaşırdım umarım bnde böle bi sorunla karşılaşmam.çünki bugün verdim bnde siparişimi ama nakit ödeme ile..geç geliceğini biliorum müşteri hizmetleri söledi.eğer yorumumu görürsen sonra bu işten nasıl sıyrıldın anlatabilirmisin???