http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

17 Mayıs 2009 Pazar

1 GECESİ 20 BİN DOLAR OLAN OTEL AÇILDI


"Zaten tatilim sayılı gün, onu da hakkını vererek geçirmek istiyorum" diyenler için bir önerimiz var. Rönesans döneminden ilham alınarak tasarlanan 7 yıldızlı Vogue Avantgarde Hotel kapılarını açtı. Antalya Kemer’de 1 Mayıs’ta hizmet vermeye başlayan Vogue Avantgarde Hotel, tamamı suit hacimlerinde düzenlenmiş tümü deniz manzaralı 350 oda ve denize sıfır villalardan oluşuyor. Vogue Avantgarde Hotel’de geceliği 20 bin $ olan kişiye özel villalar da var. Yok eğer daha 'mütevazı' lüks istiyorsanız o halde kişibaşı fiyatı 250 TL olan (Bu fiyat Haziran'ın ilk haftasına kadar geçerli) standart oda verelim. Neymiş bu 7 yıldız olayı diyenler buradan tık'ınız, ben rezervasyon yaptırmak istiyorum diyenler ise şuradan tık'ınız.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

20k USD'em vardı, nereye harciim diye kara kara düşünüyordum, tşkler Bellek Kutusu ;)

B.B.S.

Bellek Kutusu dedi ki...

Reca ederim B.B.S'cim, sen paradan haber ver, ben akıl veririm nasılsa:)