http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Mayıs 2009 Cuma

HABERTÜRK, BELLEK KUTUSU'NU YAZDI





Bellek Kutusu, bugünkü Habertürk Gazetesi'nin 20. sayfadaki Web Günlüğü Köşesi'ne tepeden giriş yaptı. Hakkında Ekşisözlük'te yazılan entry'lerin de ifşa edildiği yazıda Bellek Kutusu'ndan "Kampanya Kraliçesi!" diye bahsediliyor. Öhöm, beni sizler yarattınız diyor ve günün fırsatlarını duyurmaya devam ediyorum!

Not: Erdi Demir, sağolsun çok büyük bir incelik yaptı, Habertürk'te yayınlanan haberi kesip, tarayıp üşenmeyip bir de Kutu'ya gönderdi. Kendisine buradan çok teşekkür ederim.

12 yorum:

Aşk Meleği dedi ki...

tebrik ederim şekerim, başarılarının devamını dilerim, yaşasın yaratıcı girişimci gençlik :)

Tuğba dedi ki...

Çok tebrik ederim yakışır:))

enne dedi ki...

Harikasın, ben hep seni okuyorum.

gorkem dedi ki...

inanmiyoruuuuummmmm. bu oyle guzel bi haber ki, opsem opsem, sarilsam siksam seni... coook sevindim cooook... yuzumde guller acti :)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Aşk Meleği, Tuğba, Enne ve Görkem, iyi ki varsınız:) Çok mutluyum bugün çokkk..

defneyleyasamak dedi ki...

Ya ben ya ben???

Bellek Kutusu dedi ki...

Kuzenim civanım sen olmadan olur mu hiç! Öperim :)

Tibet'in annesi dedi ki...

tebrik ediyorum, kutluyorum, öpüyorum, bravo diyorum... daha ne diyeyim? :)))

Erdemir dedi ki...

isterseniz yazınızı yollayabilirim. Habertürkten kestim. Tarayıcı mevcut :) erdemir36@gmail.com

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, çok teşekkür ediyorum. Ben de öpüyorum :)
Erdemir, çok mutlu olurum, bellekkutusu@gmail.com adresim

finans caddesi dedi ki...

Tebrik ediyorum gerçekten, bu kadar kısa sürede bu başarı bravo doğrusu!

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Finans Caddesi... Desteğiniz beni çok mutlu ediyor:)