http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Mayıs 2009 Salı

İTİRAF EDİYORUM 1: KUTU BENİM


Bellek Kutusu'nun kimliği konusunda tek şüpheli kuzenim civanım defneyleyasamak olunca, bu açıklama da haliyle zorunlu oldu. Bir kere, Defne'nin annesinin süper el yazısı vardır, Kutu'nun yazdığı yazıyı değil başkası kendisi bile okuyamaz. Misal, Defne'nin annesi süper yemekler, tatlılar, cookie'ler, hatta adamdan kurabiye yapar, Bellek Kutusu ise sadece yemeyi bilir. Defne'nin annesi tertiplidir, düzenlidir, süper çekmece, kütüphane toplar, ama gelin görün ki Kutu dağınıklığın içinde de kendince bir düzen olduğunu savunur (Anarşik Kutu!). Defne'nin annesi Sportmen Billy gibidir, kimi zaman avukat, kimi zaman bilgi işlem müdürü, kimi zaman cam sanatçısı, kimi zaman yeminli tercüman kısaca neye ihtiyacınız varsa o olur. Ha bu arada Defne'nin annesi yufka yüreklidir, kıyamaz, kendisine yamuk yapılsa bile yıllar geçse de affedicidir, Kutu ise inadı inattır, yamuğu affetmez. Ha bu arada, ortak noktamız yok mudur? Elbette vardır, süper Başak'ızdır, süper gürültülü konuşuruz, akla ziyan Madonna şarkılarının sözlerini ezbere biliriz! (Madonna ne alaka?) Ezcümle, Kutu bir çeşit internet Mahir'dir, Defne'nin annesi ise şahanedir. İyi ki varsın kuzen!

Fotoğraftaki tavşan Defdef'in Kutu'ya hediyesidir. Üstelik Defdef onu Kutu için bizzat kendi seçmiştir. Patlamak üzere olan apandistiyle 14 saatlik bir uçak yolculuğundan sonra, patchwork'e dönen Kutu yarı baygın yatarken, Defdef rugan ayakkabılarıyla piti piti yürüyüp, o tavşanı usulca yatağa bırakmıştır. O da annesi gibi naziktir, düşüncelidir, ben olsam o tavşanı seçip sonra da usul usul başkasına vermezdim! (Huysuz Kutu ne olacak!)

5 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

Hahaaha, ay öldürdün zuzen beni güldürmekten. Ben neymişim be abi :))) Ha bu arada, sportmen billy yanımdan bile geçmez, sportmen kişilik kim görüyoruz uçan bisikletlerde :) Bi de, when you call my name, cıptıs cıptıs :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu 80'ler hepimizde bir hasar bıraktı ya ne diyeyim :)
Benim sportifliğim tamamen über sakarlıktan kaynaklanan bir durum biliyorsun :))

Meral Erdoğan dedi ki...

kutu boyle kendine haksizlik etmeye bayilir. oysa ki yeryuzunde nadir kasilasabileceginiz turden bir melektir. karsilasmissaniz, dunyanin hala yasanilabilir bir yer oldugunu mutlaka hissettirir size... benim gibi hayattan hosnutsuz bunyelere ilac gibi gelir.

gorkem dedi ki...

heh meral erdogan, sen konus, anlat bize Kutuyu, senin soylediklerini daha bi anlamdiriyorum benim tanidigim Kutuyla, hele de bu cumle iste bu benim de Kutum dedim... "karsilasmissaniz, dunyanin hala yasanilabilir bir yer oldugunu mutlaka hissettirir size..."

Bellek Kutusu dedi ki...

Ay ay noluyor??? Çift fiyonk vaziyetinde sırıtıyorum, elimi kolumu nereye koyacağımı bilemedim heyecandan! Kutu'yu çok mahçup ettiniz, Merkür efendi gel de gör bak, benim arkam nasıl sağlam, bir daha bulaşma bana!:)