http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Mayıs 2009 Cuma

KILDAN TÜYDEN BİR POST!


Başlığa bakıp, "Bu nedir bu?" demeyin, zira Bellek Kutusu, günlük içtiği diet-cola miktarını 2.5 litreden 1 litreye indirdiğinden beri, espri yeteneğinde ciddi arazlar oluştu! Uzun lafın kısası, Mayıs ve Haziran ayı boyunca, her Bioder yüz serumuna ikincisi yüzde 50, vücut serumuna ise ikincisi yüzde 55 indirimli . Fiyatların ne olduğunu ben söyleyeyim, indirimi siz hesaplayın! Bioder serum yüz formu 44 TL, vücut formu 69 TL, vücut kremi ise 34 TL'den satılıyor.

2 yorum:

gorkem dedi ki...

inanmiyoruuumm, nasil okudun hepsini bi haftada, cok ozendim, hem kitaplarina hem de vampir dislerine :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Bir cumartesi filmini seyrettim, pazar ilk kitabını aldım, ondan sonraki pazar kitapların dördü de bitmişti ben de anlamadım vallahi :)
Dişler hakikaten feci!