http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Mayıs 2009 Cuma

KOMBİDE YÜZDE 20 İNDİRİM VAR


Şu sıralar kombi almayı düşünenler için bir fırsat haberimiz var. E.C.A, 30 Haziran 2009 tarihine kadar bir indirim kampanyası yapıyor. Tam yoğuşmalı kombiler, konvansiyonel kombiler, panel radyatörler, termostatik vanalar ve York klimalarda geçerli olan kampanyada, tüketicilere yüzde 20’ye varan oranlarda indirim fırsatı ve Worldcard’a özel +3 taksit fırsatı sunuluyor. Kombi masraflı iş, yüzde 20 indirim yüzde 20 indirimdir, aklınızda olsun...

3 yorum:

gorkem dedi ki...

sanki bizim yeni eve lazimdi, dur ben bi annemlere soyleyeyim

Bellek Kutusu dedi ki...

Nerelerdesin sen??? Kayıp ilanı verecektim yakında!

gorkem dedi ki...

yaa ben yaziyorum yaziyorum, ama guncellenmiyor, herkes ayni sorundan mustarip zaten.. cok calisiyorum coook :)