http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Mayıs 2009 Salı

LAVA'NIN GÜLÜMSETEN SIRRI NE?


Gorkem'cigimi cok mutlu eden lavantalar Bellek Kutusu'na esin kaynağı oldu, aradı taradı, yakın çevresinde lavanta bahçesi bulamadı ama daha şahane bir şey keşfetti. Lavanta adıyla bildiğimiz Lavandula Angustifolia’nın üretimi, Türkiye’de daha çok Akdeniz bölgesinde yapılıyor. Marmara bölgesindeki üretim ise ilk kez, halkla ilişkiler sektörünün duayenlerinden, A&B İletişim A.Ş.’nin Yönetim Kurulu Başkanı Sibel Asna tarafından İzmit Akmeşe’de gerçekleştirildi. Köy sakinlerine yeni bir iş alanı öneren markanın logosu, Grafik Tasarımcı Bülent Erkmen, ambalaj ise Crea Baby tarafından tasarlandı. LAVA, halen Home SPA-Tünel, Elit&Home Garden Alkent, Kantin-Nişantaşı, www.hediyedenizi.com, www.evimhayatım.com, www.deppo.com ve www.garantialisveris.com'da 10-85 TL arasında değişen fiyatlarla satılıyor. Lavanta'nın mutluluğunu paylaşmak isteyenler ve Kutu gibi yüzüne kocaman bir gülücük kondurmak isteyenler tık'ınız.

2 yorum:

gorkem dedi ki...

lava bellek, lava kutu, hemen bana adresini ver sana tarlami yollayacagim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yahu utandım şimdi :)