http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Mayıs 2009 Çarşamba

LYKIAWORLD'DE İNDİRİMLİ TATİL FIRSATI




1 Haziran'a kadar LykiaWorld & LinksGolf Antalya peşin ödemede %30, taksitli satışlarda %25 indirim, LykiaWorld Ölüdeniz ise peşin ödemede %20, taksitli satışlarda ise %15 indirim ve artı 6 taksit fırsatı sunuyor. LykiaWorld&LinksGolf Antalya’da tatil yapmak isteyenler, 2 Mayıs–6 Haziran tarihleri arasında bir gecelik, kişi başı, iki kişilik standart teras ünitesi konaklamaya 133 TL ödeyecek, 0-12 yaş arası 1 çocuk ise ücretsiz olacak. LykiaWorld Ölüdeniz'de ise 2 Mayıs–6 Haziran tarihleri arasında ise kişi başı, gecelik, iki kişilik village standart oda fiyatı 152 TL olurken 0 – 6 yaş arası 2 çocuk ücretsiz olarak konaklayabilecek.

Not: Hazır mevzu fırsattan açılmışken, Mine Tezer ki benim canım ciğerim nam-ı diğer Red Sonja, "Fırsat bu fırsat" diyerek, sanal alemde ne kadar tanıdığı varsa herkesi Bellek Kutusu'na davet etmiş. "300 kişi oldu mu?" diye sordum, "Yok canım, henüz 299!" dedi. Ama hızını alamamış, Bellek Kutusu'na bile Bellek Kutusu izleyicisi olması için davet göndermiş, hakikaten hep söylüyorum bu Red Sonja'dan korkulur diye! Ama dinleyen kim!!!

2 yorum:

gorkem dedi ki...

anlasilan illa ki bizi tatile gonderecen :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kendim gidemiyorum ya onun yerine böyle kamu hizmeti yapıyorum :)