http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Mayıs 2009 Cumartesi

SİZ ONU İLLÜSTRATÖR SANIYORSUNUZ AMA O ASLINDA BİR MELEK!


Benim güzel elf'im nam-ı diğer Arwen Meral Erdoğan, bugün tam da Bellek Kutusu sinirden zangır zangır titrerken öyle bir anda aradı ki, hakikaten kanatsız melek olduğunu bir kez daha gösterdi. Bellek Kutusu, işi gücü başından aşkın Arwen Meral Erdoğan'ı günlerdir 'personel' işleriyle yeterince meşgul etmekte, meşgul etmekle de kalmayıp 'Yok ben turuncuya tahammül edemem', 'Yok şuraya da kuş konduralım' şeklinde canından bezdirmektedir. Ama buna rağmen, tebessümünden, içtenliğinden ve nezaketinden 1 gram dahi vermeyen Arwen, "Kuşum, şu senin kayıp kitabın adı neydi, D&R'dayım, çabuk söyle lütfen" diyerek, Kutu'yu "Acaba böyle bir Melek'in dostluğunu kazanmak için ben ne yaptım?" diye derin düşüncelere sevketmiştir. Hakikaten, sayısal falan çıkmasa da düşünüyorum da şu Bellek Kutusu gerçekten çok şanslı!

Fotoğraf www.nhsh.org'dan alınmıştır.

3 yorum:

Meral dedi ki...

otomatikportakalim öldürdün yine beni... bi gun "wilbur wants to kill himself" izleyelim mi?

Bellek Kutusu dedi ki...

Olur olur, gerçi ben şu sıralar 'Old Boy'dan kaptığım taktikleri etrafta sergilememek için kendimi zor tutuyorum ya neyse...

Meral dedi ki...

"there's a crack in everything that's where the light gets in"