http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

18 Mayıs 2009 Pazartesi

RED SONJA DUBAI'DE PEKİ ANGEL INVESTOR NEREDE?


Bellek Kutusu, Kutu'da Dubai'den üstelik de Jumeriah Beach Residence'dan bir okuyucusu olduğunu görünce bir heyecan yaptı ki sormayın. Bu gizemli okuyucu Kutu'da takribi 45 dakika geçirince, "Ha tamamdır, bir petrol kralı ve aynı zamanda bir 'Angel Investor', Bellek Kutusu'nun potansiyelini keşfetti, Kutu Ltd. Şti'nin hisselerini yakında halka arz ederiz" diye hayallere dalma ve bu hayallerini Red Sonja ile paylaşma gafletinde bulundu. Network'üyle beni her zaman dehşete düşüren 'Sınır tanımayan görsel yönetmenler' listesinde top 3'deki yerini kimseye kaptırmayan Red Sonja, "Haa, Dubai mi, bizim Zeynep'tir o, hergün konuşuyoruz, blog'tan haberi var" cümlesiyle, Bellek Kutusu'nu bir kez daha gözüne ışık tutulmuş tavşana dönüşmeyi başardı! Yahu insaf diyorum Red Sonja başka da bir şey demiyorum sana!

Not: Fotoğraf www.majorspoilers.com'dan alınmıştır.

2 yorum:

gorkem dedi ki...

ahh benim meshur oldum diyip gozleri firfir donen kutucugum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Gözlerimi devirdim bacaklarımı sallıyorum öyle, öff pöff die! Senin bu Kutu'n şaşkının önde gideni!