http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Mayıs 2009 Cuma

SABUN KÖPÜĞÜNDEN 20 BİN TL KAZANIN





Bellek Kutusu Ltd. Şti olarak, süper bir iş fikriyle karşınızdayım. Vücut bakım ürünleri ve sabunlardan oluşan ürün gamıyla ve renkli mağaza konseptiyle tüketicinin ilgisini çeken, Avrupa’nın ünlü markası The Soap Story, Türkiye'de bayilik veriyor. İlk mağazası 2003'de Belçika'da açılan The Soap Story, bugün aralarında Türkiye'nin de bulunduğu 7 ülkede 39 mağaza ile faaliyet gösteriyor. İlk mağazasını Palladium Alışveriş Merkezi'nde açan ve Türkiye’nin tüm illerinde bayilik vermek isteyen The Soap Story, franchise bedelini 80 bin ile 90 bin euro arasında belirliyor. Bu bedelin içinde anahtar teslim, tüm hizmetleri alabilecek olan yatırımcı ayda 15-20 bin TL arasında TL gelir elde edebilecek. Yatırımcıdan sadece mağazanın alışveriş merkezlerinde yer alması ve 5o metrekare ve üzeri alana sahip olması gibi şartlara uyması bekleniyor. "Ben yatırımcıyım" diyen de "Yok ben yatırımcı değil alıcıyım" diyen de buraya tık'ınız.

5 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

Şahane bi yer burası. Beni bir sabun tükkanına gömünüz!

Bellek Kutusu dedi ki...

Şu top toplara bayıldım ben de! Yalnız franchise bedeli biraz yüksek gibi geldi bana.

Adsız dedi ki...

Edirne'nin de sabunları meşhurdur ama ?

B.B.S.

Bellek Kutusu dedi ki...

Bir şeyi de bilme sen! Ayaklı time-out dergisi gibisin!
Evet, Edirne'nin sabunları meşhurdur. Kokulu ve meyve şeklinde. Hele ki iyi bir ustanın elinden çıkma olanları, sahici bir meyve zannedip dişleyebilirsiniz :)

gorkem dedi ki...

sunlarin renklerine bak, atlamak istiyorum hic cikmamacasina, cuma gunumuzu ne guzel renklendirdin kutucugum :)