http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Mayıs 2009 Pazartesi

SKATI, BENİ IŞINLA!




Bellek Kutusu'nun kullanma kılavuzu olmaksızın bir uzay mekiğiyle galaksiler arası yolculuk yapması, bir spor salonundaki koşu bandı türevi aletleri kullanmasından çok daha kolay ve az hasar verici bir olaydır. Geçtiğimiz perşembe Bellek Kutusu'nun 20 dakikalık bisiklet macerası sonunda, tekerlekleri olmayan bir bisikleti yerinden oynatması (dikkatinizi tekrar çekerim, bu bisikletlerin tekerlekleri yok!), hatta yerinde oynatmakla da kalmayıp yaklaşık 4.5 metre geriye doğru hareket ettirmeyi başarması, sadece spor salonu tarihine değil Bellek Kutusu'nun X-Files'ına da altın harflerle geçmiştir. Olayın abartı olduğunu düşününler, kuzenim civanım'a bu konuyu birinci ağızdan sorabilirler, zira acayiplik konusundaki genetik yatkınlığımızı size çarpıcı örnekler eşliğinde anlatabilir, tabii gülmekten bayılmazsanız! Bu kadar girizgahtan sonra, asıl meseleye gelelim. Voit'in çıkardığı termal şort, hem fizyoterapik masaj yapıyor hem de spor yaparken zayıflamanıza yardımcı oluyor. Interspor tarafından Türkiye'ye getirilen Voit termal şortların fiyatı ise 129 TL. Eğer Bellek Kutusu gibi "Bana uzay mekiği verin, gerisine karışmayın" demiyorsanız, giyin termal şortunuzu yapın sporunuzu....

Not 1: Tekerlekleri olmayan bir bisikletle geri geri 4.5 metre gitmeyi başaran ve bu sırada Linkin Park dinlediği için olayın farkına ancak 20 dakika sonra varan Bellek Kutusu, bu yaptığına utanıp sıkılmadan 15 dakika boyunca yere oturarak gülmüştür. Bir yandan da "Skati beni ışınla rezil oldum" diyerek... Artık o saatten sonra kime faydası olacaksa utanmanın...

Not 2: Yok canım, Bellek Kutusu'nun sarışın olduğunu da nereden çıkarttınız? Cık, cık, cık....

5 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

:))) dün de arabada anlatıp anlatıp güldüm kuzen, bu benim düsen pantolona takılıp düsme hikayemden bile yaratıcıydı, kabul et :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah ah, bu yaratıcılık hikayelerimi başka alanlarda da kullanabilsem Tolkien'in tahtına aday olurdum ya neyse... :)

tuku dedi ki...

:D kutucum peki gelinen noktadaki son durum nedir ? bisiklet sağlammı :P
Neyaptın kiloları satabildin mii

Tibet'in annesi dedi ki...

Süpersin sen Kutu :D

Bellek Kutusu dedi ki...

:D Gelinen nokta şu: Spor kariyerim sadece 1.5 ay sürdü. Spor salonundaki hocaların beni gördüklerindeki yüz ifadelerini sana tarif etmem mümkün değil Tuku'cum:D


Tibet'in Annesi, ben kesin Venüs'ten falan değil Plüton'dan geldim. Yoksa bu kadar acayip olmamın açıklayıcı bir sebebi yok:D