http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Mayıs 2009 Cuma

VOLVOLU VAMPİR AVINA GİTTİM: DÖNECEĞİM!


Twilight'ı seyrettikten sonra Edward Cullen'ı 'kaşını alan vampir mi olur' diye yerim yerim yeren Bellek Kutusu, hızını alamayıp bir hafta içinde Twilight, New Moon, Eclipse ve Breaking Down'ı okudu mu, evet okudu! Hatta biri masasından izinsiz Eclipse'i yürüttü diye, bütün işyerini tehdit mesajlarıyla afişledi mi? Evet onu da yaptı. Yine hızını alamayıp bu sefer Stephanie Meyer'in Göçebe'sini okuyup bitirdi mi, evet bitirdi! Ama işin en son noktası plastik vampir dişleriyle (ki hiç ergonomik değil, habire ağzımdan düşüyor) Red Sonja'yı canından bezdirmesi oldu! Ama canım Red Sonjam, 'Seni vampirler kovalasın şaşkoloz Kutu" demek yerine gitti bana Christopher Frayling'in Vampirizm kitabını aldı. Bu akşam okumaya başlıyorum, belki kitapta Volvo'lu Vampir bulmanın sırrı da vardır, kimbilir...

1 yorum:

gorkem dedi ki...

zaten yanlis yere yazmisim sasklinliktan :)
ben de okuyacam, inat ettim :P