http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Haziran 2009 Pazartesi

1.563 TL'YE MASAJ YAPAN SOYALI YATAK



Pazartesi sabahları yataktan sürünerek kalkıp işe gelenler için bir önerimiz var. Tabii ki Meclis'e 'Pazartesileri tatil olsun' diye önerge verecek değilim (Şimdilik!) Onun yerine Kutu, uyku kalitenizi artırmaya, haliyle kendinizi yataktan atmadan uyanmanızı sağlayacak naçizane bir öneride bulunuyor. İşbir Yatak tarafından üretilen ve boyun, sırt, bel ve kalça bölgeleriniz için ayrı ayrı programlanabilir 'akıllı yatak' , size özel masaj keyfi sunuyor. Aynı zamanda 'soya özlü' yatak, vücut ısınıza ve basıncınıza da duyarlı. Bu da sizi dinlendiriyor. Peki fiyat, cebinize de duyarlı mı? Hemen söyleyelim: Akıllı yatağın fiyatı bin 563 TL'den başlıyor. "Ben yatağın akıllısını istiyorum" diyenler, buradan tık'ınız.

3 yorum:

gorkem dedi ki...

muthis bisey bu, stresten agriyan omuzlarimdan ve boynumdan biktim cunku...
bu arada seni bulucam Kutu, ipuclarini topluyorum tek tek :))

Bellek Kutusu dedi ki...

:))) He he, farkındayım, çok açık verdim çookkk

Adsız dedi ki...

Yatak fena değil öyle aman aman bi masaj yapmıyor hafif bir tireşim veriyor yatağın kalitesi iyi, masaj sistemi çin malı uyduruk kumandaya bağlanmış ve fiyatı da öyle dediğiniz gibi 563 tl değil 1567 tl den başlıyor oda tekkişilik en küçük yatağı 200X160 2793 tl fiyat biraz dudak uçuklatıcı