http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Haziran 2009 Perşembe

25 TL'YE SAHİLLERİN YENİ 'İKONCAN'I OL!





Bellek Kutusu'nun, "Eda-Deniz-Ivana triosundan bay geldi, beach'lerin yeni İkoncan'ı ben olacağım" diyenlere hem hesaplı hem trendy bir önerisi var. Kyo MyFriend’in mayokinilerinde kullandığı farklı tasarım kullanıcıya aynı anda birçok ürün elde etme olanağı sağlıyor. 3 parçaya bölünen ve her parçanın birbiriyle kombinlenebildiği mayokini modeli ile 2 üründen farklı renk ve desende birçok ürün elde edilebiliyor. Alt, üst ve orta parçaları değiştirerek birbirinden farklı 4 mayokini ve 4 bikini yaratabilir, bu çeşitli kombinlerle kendinize özgü stilinizi ve farklılığınızı ortaya koyabilirsiniz. Fiyatlar 24.90-129.90 TL arasında değişiyor. Yani gayet hesaplı, bir haftada 8 farklı mayo(kiniyle) görüntülenmek için, kendinizden 20 cm kısa bir koca bulmanız da gerekmiyor. Nasıl fikir? (Kutu'cum, bu Londra yağmuru hiç yaramamış sana!)

6 yorum:

gorkem dedi ki...

kutucugum ben de onu soracaktim sana :( sessizce gittin ama benim bildigim kutu san sessiz gelmez dedim, davur zurna ister dedim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kutusan, bezginsan oldu, ondandır bu sessizlik:)

Tibet'in annesi dedi ki...

mayoları da var mı bunların hesaplısından?
bu sene kiloları saklama senesi de benim açımdan :(

defneyleyasamak dedi ki...

ben sauna esortmanı ile havuza girme taraftarıyım

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, gördüğüm kadarıyla bunlar avuç içi kadar yer kaplıyor, mayosu var mı hemen araştıracağım.
Kuzenim civanım, Argento'nun tesettür mayoları var. Hepimiz için onu tavsiye ediyorum. Hem Hayrünnisa Gül de geçen sene Argento'dan 5 tane almıştı. Hem parıldarız hem trendy oluruz, ne dersin? :P

Tibet'in annesi dedi ki...

Bellekçim, Kutucum. Bir de Tankini diye bişii varmış, ben baktım bulamadım adam gibisinden. Bi de onunla ilgileniversen :P
iyi ki geldin şu blog dünyasına, ne varsa sende var :)