http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

14 Haziran 2009 Pazar

3 DAKİKADA PİŞEN MAKARNA GELİYOR


Türkiye'de üretilen makarnaların ortalama pişme süresi nedir? Cevap veriyorum 8-12 dakika! Selva Gıda, "İşten yorgun argın geliyorum, açlıktan kan şekerim tavan yapmış, şimdi yemekle kim uğraşacak" diye veryansın edenlerin imdadına yetişiyor ve 3 dakikada pişen makarnayı piyasaya sunmaya hazırlanıyor. Selva'nın inovatif ürünleri bununla da sınırlı değil. Sebzeli mantı, kepekli erişte gibi farklı ürünleri de satışa sunacak Selva'nın makarnalarının fiyatı 90 kuruş. Bu arada Türk Mutfak Vakfı'yla işbirliği yapan Selva, geleneksel Türk yemeklerini makarnayla harmanlayarak farklı lezzetler üretmek isteyenlere ambalajların üzerinde tarifler yayınlayarak yol gösteriyor. "Hımm, güzel habermiş okuyayım" diyen, buradan buyursun.

12 yorum:

Aşk Meleği dedi ki...

bak işte buna süper derim!! Bu arada selva gerçekten güzel bi makarna Fikrimühimden denedim, tavsiye olunur!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Aşk Meleği, bana makarna olsun da ister erken pişsin ister geç pişsin, uslu uslu beklerim ben başında :)

Tibet'in annesi dedi ki...

vallahi bende çok seviyorum şu makarna denen mereti. 3 dakikada pişmesi pek bi avantaj olmuş :D

Adsız dedi ki...

Inovasyon'un gözünü seveyim... Arkası sarpa sarmazsa pazar payı elde ederler...

B.B.S (the innovator)

Bellek Kutusu dedi ki...

The Innovator, Kutu için de inovatif bir fikir düşünsen diyorum, nasıl olur? :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah ah Tibet'in annesi, makarna deyince akan sular duruyor Kutu'da :)
İmza: Dombili geldi dombili gidecek Kutu

gorkem dedi ki...

bi dombili tutturmus gidiyor vallahi, ne yalanci bi Kutu oldu, hangi kosesi uzayacak merak ediyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, sendeki foto eski, haliyle göz yanılması yaratıyor, illüzyon o illüzyon:P
İmza: Hokkabaz Cem Yılmaz Kutu

Adsız dedi ki...

Ok, bu gece istişareye yatıyom ama Cleveland çıkarsa karışmam !

B.B.S. (the Ahsen)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sabah İnovatif Fikir yaz 7777'ye gönder. Bekliyorum:)
İmza: KutuCELL

Tibet'in annesi dedi ki...

hakkında belinin inceliği konusunda çok önemli bir bilgi edindim Kutucum. öyle dombili mombili diyerek hedef şaşırtmaya kalma!

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, güncel bilgi değil o, hala 2 yıl öncenin ölçülerini dikkate alıyor sevenlerim, oysa acı gerçekler bambaşka :))