http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

18 Haziran 2009 Perşembe

47.5 TL'YE KENDİNİ BREZİLYA'DA HİSSET



Tarif Gökçen Akyol'dan geldi, paylaşması Bellek Kutusu'ndan... Caparinha'sını yudumlayıp bir yandan Copacabana'da güneşlenme hayali kuranlar için bir önerimiz var. ½ dilim misket limonu ile 2 çay kaşığı şekeri bardakta ezin, bardağı buz ile doldurun, yavaşça 6 cl Campari ekleyin ve karıştırın. Alın size Camparinha! Üstelik Campari'nin raf satış fiyatı 47.5 TL. Hem ucuz, hem pratik... Daha ne olsun!

Not: (Kutu'cum geçen sene Brezilya'dan dönüşte bavuluna 4 şişe Caparinha koymuştun, Fransa'da aktarma uçağını kaçırınca da bavul senden bir gün sonra gelmişti, hatırlıyor musun nolmuştu? Şişeler kırılmıştı, kokudan bavulun yanına yaklaşılmıyordu! Senin bavuldaki ayakkabılarının içine bile Caparinha dolmuştu değil mi? Tamam sus, bak hatırladım sinirlendim yine!)

8 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Reklamcı Kutu!
hiç bir içki kendimi Brezilya'da hissetiremez bana!!! :)
Giysileri giymeyi deneseydin hem Kutucum, Brezilya'ya özel parfüm deyip hava atardın bence :))))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, ben olmayanı oldurmak adına naçizane önerilerde bulunuyorum, yoksa elbette ki tercihimiz her zaman Brezilya'ya bir bilet:)
Yok valla kimseye yutturulamayacak kadar kötü kokuyordu :(

zeya dedi ki...

benim zamanında bunun Archer's versiyonum vardı. efil efil şeftali kokmuştu etraf uzun süre :):)

Bellek Kutusu dedi ki...

Archer's yine güzelmiş:) Benimkinin tek iyi tarafı berbat kokuya rağmen hiç leke kalmamasıydı :)

gorkem dedi ki...

Kutucum, hatirlatmak gibi olmazsa ben sana getirivereyim iki sise :D hemen dolaba koyarsin, ictikce de gorkemle brezilya dansi yapiyormus gibi hissedersin :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, hiç taşımaya değmez, zira ölüp bittiğim bir şey değil Caparinha :)
Sen bana yanında sadece şu meşhur 'süzülmenin' sırrını getiriver bir zahmet, derhal süzülmem gerekiyor :D

gorkem dedi ki...

ama ben yazmistim Kutucum, zehirlendikten sonraki gunler ne yediysem ya da yiyebildiysem onlari yiyorum iste :D ayni diyet yani :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, kutu sürmenaja doğru koşar adım gidiyor, tekrar için kusura bakma nolur:) Bu arada zehirlenmeye gittim, gelicem!