http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Haziran 2009 Cuma

ARNAVUTKÖY'DE 29 TL'YE CAFE DE PARIS



Günün şu saati itibarıyla haftasonu gezilecek-görülecek-yenilecek listesini henüz yapmamışlar için alternatif bir önerimiz var. Arnavutköy'deki Lychee Restourant&Bar'da kebaplardan, zeytinyağlılara, risottodan, şarap soslu levreğe kadar her şey mevcut. Salatalardan keçi peynirli salata, ana yemeklerden pepper steak, Cafe de Paris, rokfor soslu bonfile ve deniz mahsüllü, domates soslu spagetti demare mekanın vazgeçilmezlerinden. Tuğçe Oral'dan fiyatları da öğrendim, hemen paylaşayım, sonra "Ben duymadım, ben bilmedim" olmasın. Başlangıçlar 6-25 TL, makarnalar 14-25 TL, ana yemekler 14-40 TL, tatlılar 10-15 TL. Yerli beyaz şaraplar 45-65 TL, ithal beyaz şaraplar ise 75-90 TL arasında. Yerli kırmızı şarapların fiyatları 45-90 TL arasında değişirken, ithal kırmızı şarapların fiyatları 75 TL'den başlayıp 120 TL'ye kadar çıkıyor. Unutmadan her perşembe Latin Geceleri düzenleniyor. Hadi şimdiden afiyet olsun. (Kutu'cum bütün mönüyü okudun neredeyse, aferin takdir ettim!)

Hiç yorum yok: