http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Haziran 2009 Salı

BU 'COHEN'İ ALMAK İSTEYEN SIRAYA...


Bu şahane Leonard Cohen illüstrasyonunu benim gibi evinde tablo, üzerinde t-shirt ya da içtiği kahve kupasında görmek isteyenler parmak kaldırsın. Eserin sahibi Meral Erdoğan. Ona kalsa böyle bir şey asla aklına gelmez ama ben her zaman ki gibi 'Oldu Bittici Kutu' olarak, ona fikir danışma ve iznini alma inceliğini göstermeden duruma el koyuyorum. Ön talep toplama formu için Kutu'ya başvurunuz. Zaten kuzenim civanım da Meral'den kendi illüstrasyonunu yapmasını istiyordu, bu da bir başlangıç olur. (Pes yani pes Kutu, aklına karpuz kabuğu düşmeye görsün, illa hemen ondan transatlantik yapıp, uluslararası taşımacılığa başlıyorsun...)

7 yorum:

gorkem dedi ki...

ben birinciyim!! :D ben bi kahve kupasi alayim bi de tablo, svp :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Aldım notumu Görkemsan :D

defneyleyasamak dedi ki...

Ben halen bekliyorum. Zamanaşımına mı uğradı isteğim nedir? Kutu bu mevzuyu araştırsın lütfen. Araştırmacı gazetecilik isteriz!

Meral Erdoğan dedi ki...

hiiiiiii, olur mu oyle sey. en kisa zamanda...

Bellek Kutusu dedi ki...

Kuzenim civanım, bak ben araştırmacı blogger'lık yapana kadar mevzu çözüldü :D

Deniz dedi ki...

Ben de 1 tablo ve mug isterim, nasıl, ne zaman? ne yapmalıyım?????

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben ön talep topluyorum, ardından bildireceğim :)