http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Haziran 2009 Cuma

CONRAD'DA BOĞAZ'A KARŞI YEMEK 35 TL!


Conrad İstanbul 14. katta bulunan Summit Bar’da 15 Haziran itibarıyla yaz boyunca hergün 12.00-20.00 saatleri arasında “Summer Triology” paketi var. "Ne ola ki bu Summit Triology paketi?" diyenlere söyleyelim: Başlangıç, ana yemek ve tatlıdan oluşan mönü! Fiyatı 35 TL. Ayrıca bir masada iki kişi bu mönüyü seçerse ayrıca otoparka da para vermiyorsunuz. Yani neymiş, Boğaz keyfi, ücretsiz otopark ve yemeğin bedeli 35 TL. Kutu olmanın bedeli, ödenemez! (Kutu'cum, bugün çok Visamania gördüm seni hayırdır? O değil de Arwen Meral Erdoğan'ı bundan sonra bilgi işlemden sorumlu grup başkanlığı görevine atadım. Dün akşam itibarıyla Kutu cinnet geçirirken, elinde sihirli değnek varmış gibi, arap saçına dönen bir mevzuyu pıt diye bir anda çözüverdi... Seni şanslı Kutu seniii!)

3 yorum:

gorkem dedi ki...

bu cok guzel biseymis, istanbulda yapilacaklar listesine eklendi bile :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, sen tarihleri bildir ben ona göre kampanya listesi hazırlarım sana :)

gorkem dedi ki...

unutmusum demeyi, gelis icin 29 haziran diyim, ancak kendime gelirim, 12 temmuz da geri donus, ben Kutucuk listesini hazirladim, ekleniyor yavas yavas :)