http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Haziran 2009 Pazartesi

DURUN GİTMEYİN DAHA KARPUZLU VODKA İÇECEYDİK



Geleneksel Türk misafirperverliğinin 1 numaralı cümlesini artık 'yiyeceydik' yerine 'içeceydik' diye revize edebiliriz. Zira Burgaz Alkollü İçecekler, İstanblue Vodka serisine Karpuzlu Vodka'yı da eklemiş bulunuyor. Tabii ki Kutu farkıyla fiyatı hemen belirtelim: 19.90 TL.Bugün mutlu bir gün, 2 yıllık bir emek sonucunda uluslararası bir başarıyı kutlamak için, kadeh kaldırıyorum. Hadi Görkem için, hep birlikte, tebriklerrrr!

6 yorum:

gorkem dedi ki...

ama sen beni aglattiiin, ben ne yaptim ki seni hak etmek icin. size, size melek Kutu diyebilir miyim.

Bellek Kutusu dedi ki...

Aaa, ağlama sakın, ben sen gül diye burada hoplayıp zıplıyorum. Ben melek değilim, ben öyle kendi halinde avare bir Kutu'yum yahu..

gorkem dedi ki...

Avere Kutu, ben zaten mahsuscuktan aglamistim :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Korkuttun Kutu'yu, alacağın olsun:)

defneyleyasamak dedi ki...

rüya gibi bunun lezzeti

Bellek Kutusu dedi ki...

Trendsetter kuzenim benim:)