http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Haziran 2009 Cuma

GÖRKEMSAN'A 3 GÜZEL 1 KÖTÜ HABER!







Karakız'ın da artık 3 karabiberi oldu. Bugün itibarıyla 3'ü de ilk kez yuvadan çıktı. Yaklaşık 3 haftalıklar. 2 tanesinin yanlardan tepe tüyleri atmış görünüyor, neye sinirlendiler bilemiyorum :) Görkem'e, İsviçre'ye yollayacağım sözü vermiştim ama bu iş öyle kadayıf göndermeye benzemiyormuş. THY ile konuştum aldığım yanıt özet olarak şöyle: O kuş ancak o ülkeye uçarak gidebilir! Haliyle Görkem, İstanbul'a geldiğinde bizim 3 güzelleri sevecek:) Bekliyoruz, ona göre...

Not 1: Beyaz olan baba, turuncu gagalı anne... 3'ü de anneye benzemiş, henüz miniş oldukları için gagalarının rengi siyah:)

8 yorum:

gorkem dedi ki...

iyi ki koydun resimleri, oyle guzeller ki, daha yaziyi bile tam okumadim :) coook guzellermis Kutucuuum :)

gelmem mi, kosa kosa, olsun benim umudum yeter bana, dort sene sonraya kacinci nesil benim olur bilemem ama olur iste :)

kutucuuum, inanilmaz guzeller, ben icimden konusmaya devam etsem iyi olacak :)

gorkem dedi ki...

ayy kafalarindaki tuylere baak :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Birini dışarı çıkarıp çekmeye çalıştım, zor yakaladım sıpayı! Haliyle yakalayıp kafese koyana kadar canım çıktı! Bir de küçücükler inciteceğim diye korkuyorum. Fotoğraftaki ebata aldanma, senin bir serçe parmağın uzunluğunda boyları! Kargaya yavrusu kuzguncuk gelirmiş, bayıldım o yandaki tüylere:D

Pinky dedi ki...

ay çok şeker bu yavrucaklar.yan tüylerinizi yerim ben sizin..

babalarıda çok şekermiş hani:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Babanın ismi Ares! Çok kuduruk, daha minicikken kuduruktu, hala da öyle. Onun da yumurta halini bilirim. Baba ikinci kuşak yani Pinky'cim :)

Adsız dedi ki...

do you know who ARES is ?

check-out that, also.

http://www.hurriyet.com.tr/pazar/11906858.asp?gid=59

B.B.S. (the crow)

Tibet'in annesi dedi ki...

ben Görkemsan'a yurtdışına evcil hayvan götürememe maili atmıştım, bu konuyla ilgili özellikle japonca bilgisi mevcut :D

Bellek Kutusu dedi ki...

B.B.S, Ares'i bilerek ve isteyerek yani taammüden verdim. Çünkü o kadar kuduruk ki, ismini hakediyor:)
Karga mevzu süpermiş. Bizim balkona da daha önce dadanmışlardı. Annemin açılsın diye buzluktan çıkardığı ve balkona koyduğu çupraları göz açıp kapayıncaya kadar, poşetiyle yakalayıp aşağıya atmışlardı, az kalsın alt kattaki börekçinin kafası deliniyordu:(