http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Haziran 2009 Cuma

HAVALE YAPARKEN MASRAF ÖDEMEMEK İÇİN NE YAPMALI?



Bu haber aslında tam da Finans Caddesi'ne göre ama madem işimiz tüketici dostu olmak diyerek duyurumuzu yapıyoruz. Türkiye İş Bankası, düzenlediği yeni kampanya ile Bankamatik, İnternet şubesi ve İşCep’ten yapılan havale işlemleri ile şubelerden yapılan çek tâhsilatı işlemlerinden alınan masraf ve komisyon oranını sıfıra indirdi. 31.12.2009 tarihine kadar geçerli olacak kampanya kapsamında, Bankamatik cihazlarından yapılan “TL Havale, Kartsız ve Kartlı Cebe Havale, Kartsız ve Kartlı Para Yatırma” işlemleri ile İnternet şubesi ve İşCep kanallarından yapılan “Cebe Havale” ve diğer TL havale işlemlerinden, herhangi bir masraf veya komisyon tahsil edilmeyecek. Bununla birlikte, yine 31.12.2009 tarihine kadar Türk Lirası banka çeklerinin, ibraz edildiği şubedeki bir hesaba aktarılması halinde de herhangi bir masraf ve komisyon bedeli talep edilmeyecek. Bu uygulama, tüm yurtiçi banka çekleri için geçerli olacak.

9 yorum:

eğreltiotu dedi ki...

ayy iç anlamayacağım meseleler :) yine de bilgi için saol :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevgili Eğreltiotu, valla ben de bu banka, para işlerinden hiç anlamıyorum. Ama şu bir gerçek bankalar, neredeyse yatırdığın miktar kadar (abarttım mı evet biraz!) neredeyse masraf adı altında para alıyorlar. O yüzden uyanık olmak lazım:)

finans caddesi dedi ki...

Sevgili Bellek Kutusu yokluğumu fırsat bilip bu haberi izleyicilerinle paylaşmışsın:)) Şaka bir yana, perakendedeki fırsatlar için kutuya,'en ucuz kredi',faiz oranları vb. kısacası finansla ilgili aklınıza gelen bütün haberler için caddeye bekliyoruz efendim!

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevgili Finans Caddesi, sen varken haddime mi düşmüş, paranın nabzını tutmak! :) Bu arada sterlin kaç TL oldu ayıptır sorması?
İmza: Güneş Batmayan Kutu

finans caddesi dedi ki...

Ooo galiba birilerine Londra yolları göründü... Neyse sorunuza yanıt 2.49 TL. Siz sorun ben yanıtlayayım. Vay be, blog içinde blog gibi oldum valla:))

Bellek Kutusu dedi ki...

öhömm, yakalandık! Kaçıyorum 3 günlüğüne, Kutu sana emanet! :)

gorkem dedi ki...

ama hani buraya gelecektiiin?? sakin bizi unutmaaa!

Bellek Kutusu dedi ki...

Unutur muyum aşkolsun! Çocukluk kahramanım Heidi'nin koşturduğu dağları görmek ve onun dedesinin beyaz ekmeklerinden yemek için mutlaka geleceğim... Ama önce seni göreceğim :)

gorkem dedi ki...

Kutu San, sen gittin Ingiltereye galiba, ne zaman ugruyorsun buraya, ona gore hazirlik yapacam, mesela carsamba nasil?? :) tam tesekkullu bi plan yaptim, bekliyoruuum...