http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Haziran 2009 Cuma

HILTON'DA İNDİRİMLİ TATİLİN YOLU



"Hem havalı hem de paralı tatil yapmak istiyorum, bir de indirim olursa ne şahane olur" diyenler, ne yapacak? Tabii ki Bellek Kutusu'na tık'layacak. Hilton Ailesi Otelleri’nde 26 Haziran–31 Ağustos tarihleri arasındaki konaklamalarınız için 17 Ağustos 2009’a kadar yapacağınız en az 2 gecelik rezervasyonlarda ikinci gece konaklama bedelsiz ve sonraki geceler ise %50 indirimli sunuluyor. Ayrıca çocuklar için konaklama ve yemek de ücretsiz. Oteller ve rezervasyon için Ekşisözlük'te "Kim, nerede, kaç liraya, ne satıyor sorularına cevap bulabileceğiniz yararlı bir blogdur" yazmış benim için. Havam bin beş, ağzım sırıtmaktan çift fiyonk:D)

9 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Yakışır ama Kutucum, hakediyorsun sen böyle övgüleri :)

Pinky dedi ki...

beğendin dimi? :D iyi sevindim..

Pinky dedi ki...

ayrıca ne güzel kampanyaymış o. kebap valla :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, utandırma beni, ben burada kendi halinde bir Kutu'yum :D
Pinky'cim, o sen miydin???? Beğenmek ne kelime, sayısaldan 6 tutturmuş gibi sırıta sırıta geziyorum sabahtan beri :D

Pinky dedi ki...

:D. inşallah altıda tutturursun kutucum. :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sorma Pinky'cim, bu konu üzerinde hala çalışıyorum ama ne yazık ki sonuçlar hiç umut vadedici değil:P

Pinky dedi ki...

hep aynı sayıları yaz günün birinde tutar belki :)

gorkem dedi ki...

Kampanya Kralicesiii :)
ayyy tebrik ederim, ben gunun en guzel olayini kacirmisim, tutusmus, son eksiklerimi tamamlamaya calisirken :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, ben makineden oynuyorum valla, tek tek doldurmaya üşeniyorum:)
Teşekkür ederim Görkemsan, valla Pinky'nin inceliği, beni de mutlu etti:)