http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

18 Haziran 2009 Perşembe

KUTU LONDRA'DA KAMPANYA BURADA!












Fotoğrafları haftasonu için düşünmüştüm ama dayanamadım şimdiden yayınlıyorum. Bu fotoğraflardan sonra İngiltere'ye gitmek isteyen olursa Bellek Kutusu, hangi tur şirketi kaça götürüyor araştırmasını bizzat yapacaktır. (Kutucum, bakıyorum orada bile kampanya yapan dükkan avındaymışsın, Ekşisözlük'te hakkında yazılan 'Kampanya Kraliçesi' tamlamasını hak etmişsin gerçekten, aferin tebrik ederim!)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

29 Haziran-1 Temmuz Londra, 1-3 Temmuz Paris... Eee, önerileri alayım ;-)

B.B.S (the voyager)

gorkem dedi ki...

Kutucum, asil sana bi sergi acmali :) ne guzel fotograflar oyle, yeni geldim ama gidesim geldi valla :))

bu arada sabahlari besledigim guvercinim de oralarda iyiymis, icim rahatladi ogrendim :)

gorkem dedi ki...

bi de Kutu san, ben eksisozlukte aratiyorum ama hicbisey cikmiyor, neden ola ki, ne yapmaliyim acaba sizinle ilgili yorumlara ulasabilmek icin, benim de bi cift sozum var :)

Pinky dedi ki...

çok güzel resimler bayıldım..kuş olup uçup gelsek oralara.

eksisözlük arama motoruna bellek kutusu yazınca çıkıyor görkemcim.

gorkem dedi ki...

ben de kampanya kralicesi diye aratiyorum ne mantiksa benimki de. hem de mayista yazmislaaar :))

Bellek Kutusu dedi ki...

İlahi Görkemsan, sen çok yaşa emi:D

Pinky'cim, ben iyi fotoğraf çekemem, ama kuş görünce de dayananam, hemen peşine takılırım. Fotoğraftan tam anlaşılmıyor ama en azından benim bugüne kadar gördüğüm en tombul güvercindi :)