http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Haziran 2009 Salı

NAZAR ETME N'OLUR ÇALIŞ BAK SENİN DE ATASAY ALYANSIN OLUR


Kendini kamyon şoförü sanan Kutu, yeni evlenecek ile alyansını değiştirmeyi düşününler için bir öneride bulunuyor. Atasay Tasarım Ekibi, ünlü modacı Özlem Süer danışmanlığında nazar boncuklu alyans tasarladı. Yüzüklerin iç kısmına özel bir teknikle seramik nazar boncuğu yerleştirildi. Fiyatlar modele göre 496 TL ile 1.051 TL arasında değişiyor. "Nereden alabilirim?" diyenler buradan tık'lasın. (Kutu'cum yüzük yerine dövme yaptırsam olmuyor mu sıkılırım ben sürekli yüzük takmaktan. Sen gerçekten ömür törpüsüsün, bir şeyin de acayip olmasın senin!)

3 yorum:

gorkem dedi ki...

heheh ben de onu dusunmustum ilk sonra rahatladim, bayramdan bayrama takicam diye, meslek icabi :D

Bellek Kutusu dedi ki...

İyi fikir GörkemSan, bu 'meslek icabı' argümanını ben de kullanayım :D

elıf dedi ki...

bunun fıyatı nekadar?