http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Haziran 2009 Salı

OYUN MERAKLILARINA MÜJDELİ HABER




Sabah Red Sonja'ya hatırını soruyorum, "Canım sıkkın, şehrime saldırdılar!" diyor. Vıy vıy vıy diye tam dizlerimi vuracakken, günlerdir bizim Kızıl Afet'in sardırdığı strateji oyunu aklıma geliyor. Kendisi çok kararlıymış, hepsini bir bir pataklayacakmış! Ben de Red Sonja gibi, oyun düşkünlerine (Söylesen kabul etmez, yok canım ne ilgisi var der!) bir oyun önerisinde bulunuyorum. Hem de ücretsiz! K2 Network’ün yayımladığı ve günümüzün en popüler free2play online oyun noktalarından GamersFirst, yeni nesil MMORPG fantezilerinin uç noktalara taşındığı Runes of Magic oyununun Türkçe versiyonunu Türk oyuncularına sunuyor. Runes of Magic'in meraklısı için birkaç özelliğini sıralayayım da tam olsun. Düello, savaş meydanları, lonca savaşları, sunucu sunucuya karşı PvP ve zengin bir oyuncu oyuncuya karşı sıralama sistemiyle, oyuncular kendilerini karanlığın veya aydınlığın güçleri olarak sınıflandırabiliyor ve her birinin kendine özgü armağanlarını toplayabiliyorlar. Oyun tutkunları 600’den fazla maceraya atılabiliyor ve günlük olarak tekrarlayabiliyor. Runes of Magic oyununa http://www.runesofmagic.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Not 1: Tibet'in Annesi de Twilight'çı, yaşasın :)
Not 2: Biri "Türkiye'de vampir var mı?" diye Google'yıp, Kutu'ya düşmüş. Tanrım, bunları yaratıyorsun anladım tamam da arada bir kontrol et lütfen ya!

6 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

onlardan biri benim dermişim :P

vallahi şaka!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

:)) Korkutma beni Tibet'in annesi. Ya bu arada keywords aramalarına bakıyorum gerçekten fıkra gibi... Acaba blog'un ayrı bir köşesinde haftalık olarak yayınlasam mı napsam? :D

Tibet'in annesi dedi ki...

millet yapıyor, çok eğlenceli oluyor :)
ben teknoloji özürlü olarak beceremiyorum böyle şeyleri, bir arkadaşım yükledi ama kendisi yardım etmedikçe bir hiçim resmen ! :(

redsonja dedi ki...

Not 2 ile gece gece beni gülmekten kopardın kutu ya! Allah da seni güldürsün...

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, valla ben de farklı değilim, aynı durumdayız :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Canım Red Sonjam, sen de beni hep güldürüyorsun ona ne demeli :)
Bu arada dün gece beni yine açlıktan kurtardın, Knorr ve sen çok yaşa diyorum başka da bir şey demiyorum :)