http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Haziran 2009 Cumartesi

ROBERTO CAVALLI VODKA İÇER MİSİNİZ?



Moda ikonu Roberto Cavalli şimdi de votkasıyla Türkiye'de arz-ı endam etmeye hazırlanıyor. Roberto Cavalli’nin, kendi ismini taşıyan votkası “Roberto Cavalli Vodka” ve “Saintcrystal” markalı dünyanın ilk ve tek köpüklü votkasının Avrupa Temsilcisi Krug Invesment, Türkiye'de bu iş için potansiyel ortak arıyormuş. The Drink Shop'ta 70 cl'lik Roberto Cavalli Vodka'nın fiyatı 47.4 pound! Türkiye satış fiyatı ise henüz belli değil (ÖTV ve KDV'yi unutmayın). Bellek Kutusu Ltd Şti olarak Krug Invesment'la ortak bu işe girsem mi diye düşünüyorum. (Kutu'cum, bugün çok yatırımcı gördüm seni, ne içtiysen bana da aynısından ver!)

2 yorum:

emel dedi ki...

bekliyorum yakında öyle bi şey ben,bu çalışkanlığın sonu böyle bir şey olabilebilir...postlarına gerçekten yetişemiyorum...

Bellek Kutusu dedi ki...

:) Ah ah nerede o günler...