http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Haziran 2009 Pazartesi

SCARABAEUS GANGETICUS PEŞİMDE!



Havalar ısındı ya her türlü eklembacaklı, koldan kanatlı hillik hillik piyasa yapıyor. Tabii Bellek Kutusu da bundan nasibini fazlasıyla alıyor. Flashback için tık'ınız.
Ama el insaf denilen olay geçtiğimiz Çarşamba gecesi yaşandı. Pilotun "Alçalmaya başlıyoruz" anonsuyla, koltukta yayım yayılan Bellek Kutusu, pılısını pırtısını toplamak için yerde duran çantasına doğru bir hamle yaptığında 1 (yazıyla bir!) adet Scarabaeus Gangeticus'la burun buruna geldi. Bu arada mevzu bahis uçak, bir pırpır değil Airbus!
Şimdi Airbus'ın yolcu kapasitesini düşünün, sonra o kadar yükseklikte koltuk başına düşebilecek (hem de o feed'te) Scarabaeus Gangeticus'un neden Kutu'nun koltuğunda kır gezisine çıktığını olasılık hesabıyla grafik yapın. (Hatta hızınızı alamayıp kareköküyle kotenjantını falan da hesaplayın!)
Şimdi bana sakın eski Mısır'da Scarabaeus Gangeticus görmek büyük şanstı falan demeyin zira ben şans konusunda geleneksel yöntemleri tercih ediyorum. Misal sayısalda 6 tutturmak, sabah evden çıktıktan sonra kumru görmek ya da uç uç böceği gibi...
Bu kadar girizgahın nedeni şu: Eczacıbaşı, Defans adıyla Türkiye'nin ilk bitkisel sinek ve haşere kovucusunu üretti. Normalde sinek kovucular bebekler ve çocuklarda kullanılmıyor. Ama Defans, 2 aydan büyük bebeklerde de kullanılabiliyor. Sineklere karşı 6 saat, kene ve yaban arılarına karşı 2 saat etkili. Satış fiyatı lokasyona göre (market-eczane) değişiklik göstermekle birlikte yaklaşık 6.5 TL. Aklınızda bulsun.


Not 1: Scarabaeus Gangeticus fotoğrafını koymuyorum, zira adını yazarken bile kaşınıyorum!

Not 2: Kutucum, duyduğuma göre uçak inene kadar dizlerini çenene kadar çekmişsin korkudan... Olur mu canım, tamamen basının uydurması!

2 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

sevimli bir sey cizerim belki dusuncesiyle hemen googleladim, o nasil bir hayvandir canim? uctugunu hayal dahi edemiyoum... bu arada robadan büzgülü modeli var, disisi midir acaba :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Güldürme beni şekerim çok asabım bozuldu gerçekten şu bendeki 'şans' olayına:)
Bana robadan büzgülü olanı değil gayetten dombilisi rast gelmişti!