http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Haziran 2009 Pazartesi

TATİLDE PİSİYİ KİME BIRAKAYIM?

'Personel finans editörüm' ve aynı zamanda Pamuk ve Samimsan'ın annesi Ayfer Arslan, yeni açılan bir kedi pansiyonu keşfetti. Sahibi de tıpkı Ayfer gibi finans kökenli Meral Ücel. Pisipisievi adı altında bir pansiyon açan Ücel, kum ve mama hariç, bir kedinin gecelik konaklama ücretinin 25 TL olduğunu söylüyor. 18 kedi kapasitesi olan Pisipisievi aynı zamanda köpek de kabul ediyor. Köpeklerin 1 gecelik konaklama ücreti ise 40 TL. Şu an pansiyonda 4 kedi, 1 de köpek misafir var. Peki kuş pansiyonu var mıymış, henüz öğrenemedim. Bugünlük limitimi doldurduğum için onu Ayferciğime yarın soracağım.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de yakında tatile çıkacaktım ama kedimi bırakacak yer bulamıyordum. Bu haberi verdiğiniz iyi oldu, acaba telefon numarası varmı?

Bellek Kutusu dedi ki...

Yerleri Cihangir'de, 0212 243 83 32numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz.

defneyleyasamak dedi ki...

bu postun baslıgına cevap veriyorum: ANNEME

Bellek Kutusu dedi ki...

Haberi var mı? :)

defneyleyasamak dedi ki...

Bizimkilerin Ayla Hanım'ı kendisi :)

Bellek Kutusu dedi ki...

İlahi kuzen ya :D

Adsız dedi ki...

gecerken görmek icin ugradım, cok sevimli biryer yapmışlar, görmeniz lazim. bide internet sayfalarına misafirlerin hikayelerini yazıyorlar :)