http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

25 Haziran 2009 Perşembe

TEŞEKKÜR!






Kutu, makus talihini yendi, şeytanın kafasını bu kez kırdı! Tabii ki kuzenim civanım Defne'nin Annesi sayesinde! Kutu, defneyleyasamak, Ballondon ve Ballondon'un sevdiceği, Placebo'ya karşı çın çın yaptı. Yapımda ve yayında emeği geçen kuzenim civanim'a teşekkürü borç bilirim.

Not 1: Kutu, tuzlu kumpir yüzünden 1 galon su içti, bir hafta su içmez artık!
Not 2: Ortaköy'de dombili bir kedinin fotoğrafını çekmeye teşebbüsten en az kedi kadar dombili sahibi Kutu'yu ters yüz etti. Kutu'yu kuzen kurtardı!
Not 3: Konsere girişte mahşer gibi kalabalık bir anda "Oo Defne'nin annesi buradaymış, lütfen buradan buyrun" denilerek yarıldı. Çok havalıydı çoookkk :)
Not 4: Kutu'cum sen yaşlanmışsın bu konser işleri için... Üsküdar Musiki Cemiyeti'nin konserleri paklar seni...!
Not 5: Gecenin en komik cümlesi; "Esas oğlan nereli?" sorusuna verilen cevaptı. Hala gülüyorum!

14 yorum:

pommeler dedi ki...

kalabalık yarıldı yol verdi haa
supermiş
yakısır defdef annesine
:)

Tibet'in annesi dedi ki...

gözün aydın Kutucum, keyifli olmuş belli ki...
şu kedi olayını biraz açsan ya, merak ettim :)

defneyleyasamak dedi ki...

ah tibetin annesi sorma, bi tombul teyzem, bi de tombul kedisi, ama kedi demeye bin sahit ister, dersin bir aslan, oturmus nazar boncuklu tezgaha, zaten sıcak tepemizde, gectik yanından, kuzen elini sadece cantasına götürdü, aman o götürüse binaen kendini kedinin velisi sanan menopoz teyzem bi süpürgeti alıp kovamaladıgıyla kaldı bizi. yok kediye katarakt yatırmıs da, yok 300 lira vermis de, yok mok fotograf derken, biz mel mel bakakaldık. olay bundan ibaret. kedi kıymetliymis megersem, ne bilelim biz? :)

gorkem dedi ki...

ben biliyorum o tezgahi, her ne akdar guzel seyler olsa da teyzenin ve kedinin bakislarindan dolayi pek yanina yaklasamadim bugune kadar, iyi ki de diyorum simdi :))

super eglenmissin Kutucuuum, cook sevindim, biz de fotograflarinla aldik guzel enerjini :)

Tanya's dedi ki...

Sevgili Kutu,

DÜn gece bilmeden seni aklım hep sizdeydi..Defdefin annesi yüzünden...eee bir dahaki konsere beraber gidelim..yarılsın girişteki kalabalıklar.

PS-Aşağıdaki postalrdan birinde tantitoniyi gördüm..alışveriş yaptım..faturayı hangi adrese göndereyim hehehe.

Tibet'in annesi dedi ki...

biz yazın her öğlen oralardayız, iyi denk gelip bulaşmamışız :D
kocamaaannn geçmiş olsun :))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in Annesi, kuzen açıklamış mevzuyu... Kadın gözlerini devire devire bir bağırdı ki sorma, neye uğradığımı şaşırdım. Gerçi sonrasında hırs yapıp kediyi kuzenin çantasına tıkıp götürmeye yönelik planlar yapmadım değil, sırf kadına ceza olsun diye ama kuzen zor sakinleştirdi beni... "Bırak o kediyi doyurmak için 4 kişilik bir ailenin fakirlik sınırı kadar masraf etmek gerekir" diye...

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkem'cim, aman diyeyim sakın tezgahın yanından bile geçme... dersimi aldım vallaha! :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevgili Tanya,
Bundan sonra Üsküdar Musiki Cemiyeti'ndeyim. Konser biletleri benden... En azından oturacak koltuk var:D

Faturayı da Bellek Kutusu Ltd. Şti. adına kestir hemen gönder, he he he :D

defneyleyasamak dedi ki...

Canım kuzenim, senle her konser süpersonik zevkli. Gel sen Deep Purple'a da gel benimle, üzme beni :)

Bellek Kutusu dedi ki...

He he kuzenim civanım, bu kadar ısrara dayanamam, gelirim :D

Tibet'in annesi dedi ki...

ben nasılsa buralardayım Kutucum, sen planını yap, uygulamayı ben yaparım
imza: her türlü planı uygulamaya koymaya hazır anne!
Defnenin annesi bu lafın bitirdi beni, dıkandım heee!!!
"Bırak o kediyi doyurmak için 4 kişilik bir ailenin fakirlik sınırı kadar masraf etmek gerekir" ...
:)))))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, merak etme oralara yolum düştüğünde, seni de haberdar edeceğim:)
Aile boyu komiğizdir, vesselam :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Pommeler,
Bir görseydin, "Buyrun buyrun" diye yol açılıyor... Defne'nin annesi önden, tabii Kutu da koşa koşa arkadan sırayı sollayıp hopp içeriye dalıyor :)