http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Haziran 2009 Pazartesi

YAZA ÖZEL BEZELYE VE KAYISI MÖNÜSÜ!

Hilton İstanbul Veranda Grill & Bar, Temmuz ayına özel sağlıklı beslenmek isteyenler için 'Bezelye ve kayısı' mönüsü hazırladı. Bu mönüde bezelyeli kuşkonmaz salatasından bezelye ve truf mantarı sosu ile fırınlanmış deniztarağına, ızgara kayısı ve safranlı patates püresi ile hazırlanmış Morocco usulü kuzu sırtı ve farklı lezzetteki kayısılı baklavaya kadar farklı lezzetler var. Deniz Çimen, sağolsun, hemen mönüyü gönderdi, böylece fiyatlar hakkında da önceden bilginiz olacak. Soğuk başlangıçlar 28-29 TL, sıcak başlangıçlar 24-28 TL, ana yemek 32-40 TL ve tatlılar da 18 TL. "Daha detaylı bilgi alacağım, hatta belki de rezervasyon yaptırırım" diyenler, 0212 315 60 00'a bir 'Alo' diyecek. "Kutu sen ne yapacaksın?" diye soranlar olursa, Enne beni çağırdı bezelye kızartması yemeye gidiyorum! (Arsız Kutu, kendi kendini zorla davet ettirdin ne çabuk unutuyorsun!)

7 yorum:

enne dedi ki...

İlahi kutucan,çok güldüm sana. Nereden bulsam şu bezelyeyi de kızartıp yollasam sana! Evimde ilk pişeceği zaman çağıracağım seni ona göre. İki tane çocukla oyun oynarken nasıl yiyeceksin merak ediyorum tabii:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Benim de çocuktan farkım yok Enne'cim, merak etme, üçümüz hem oynarız hem yeriz:D

Tibet'in annesi dedi ki...

kızartma bezelye çekti canım sayenizde :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi kayıp ilanı verecektim valla, kaç gün nerelerdersin? Hala zıplıyor musun yoksa, insaf yahu? :)

Tibet'in annesi dedi ki...

29,5 cm'ye yükseldim ama yorgun düştüm haliyle :)
kendime gelmem biraz zaman alacak :P haftaya tatildeyim, düzelirim :D

Deniz dedi ki...

kutucum naaptın, ağzımın suları aktı,namm nammmm

Bellek Kutusu dedi ki...

Deniz'cim, Kutu da Pavlov'un köpeği gibi, yemek denilince aklı başından gidiyor!