http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Haziran 2009 Cumartesi

YILDIZ SAVAŞLARINA GİTTİM GELİCEM!



VIP Turizm’in 3 gece 4 günlük turuyla, Disneyland’ın masal dünyasıyla tanışabilirsiniz. Paris'te 19. yüzyıl Amerikan kasabalarında gezip, Disney kahramanlarının geçit törenini izleyip, Frontierland’da başı boş bir maden trenine binip, maden kuyuları ve yıkılmaya yüz tutmuş köprülerden geçerek Karayip Korsanları’nın izinden gidebilirsiniz. Bedeli ise 545 euro. Yıldız Savaşları da varmış, ışın kılıcımı kapıp geliyorum ben de! (Party kuşu Red Sonjaaaa, nerede benim ışın kılıcım bakiim?)

Not: Fotoğraf www.animecrazy.net'den alınmıştır.

2 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Ben de Prenses Leya olcam, 3.filmde ne güzeldi hatunun kıyafetleri yaaa, bayılmıştım!

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, yaz geldi ya ben de güneş alerjisiyle Darth Maul gibi oluyorum! Of ki ne of...