http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Temmuz 2009 Çarşamba

101 CENNET OYNA BEDAVA TATİL KAZAN!


Garanti Bankası, 22 Ağustos tarihine kadar, http://www.101cennet.com/ adresine girerek “101 Cennet” oyununu oynayanlar arasından seçilecek 7 şanslı çifti, dünyanın 7 cennet noktasına gönderecek. Yapılacak çekilişle belirlenen 7 kişi; Maldivler, Rio De Janerio, Moskova, Paris, Roma, Venedik ve Barselona’ya, 4 gece 5 gün çift kişilik konaklamalı seyahat şansını yakalayacak. Garanti İnternet Şubesi kullanıcıları da dahil, “101 Cennet” oyununu oynayan herkes, kazandıkları her puanla, çekilişe katılmak için ayrı bir hak elde edecek.

8 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

56. oldum :(

Pinky dedi ki...

çok güzelmiş bu yaa 50. oldum bende :) oynamaya devam edicem 1. olana kadar :D

Bellek Kutusu dedi ki...

İnanamıyorum ikinize :D

enne dedi ki...

47 diyorum:) Çok çalışıp yükselicem. Barcelona'ya gitmek istiyorum çünkü.

Bellek Kutusu dedi ki...

Enne'cim sen de mi? :D
İz üzerindeyim, indirimli Barcelona turlarını takip ediyorum, Paskalya zamanı 149-199 euro arası oluyor.

ikiz Bebek dedi ki...

ehe ehe,bu ikiz annesi çok körelmiş,gezemez ve okuyamaz olunca tabi,138.sırada böyle kalır.

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim, senin istediğin ülke hangisi? Hırpalama kendini böyle, kampanyalı bir tur bulur Kutu senin için merak etme :D

ikiz Bebek dedi ki...

kutucum,yer farketmez,azıcık uyuyabileceğim,kafamı dinleyebileceğim bir eyr olsun yeter.
Keyfim yerine geldi,hem baklava hem tatil....