http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

25 Temmuz 2009 Cumartesi

124 TL'YE BAŞTAN AŞAĞI CONVERSE!




Converse yıldızını sadece ayakkabılarında değil tüm kıyafetlerinde taşımak isteyenler için yazın vazgeçilmez rengi beyazın üzerine degrade çalışılan Converse yıldızlı tişörtler var. Beyazın yanı sıra siyah ve grimelanj renklerde hazırlanan tişörtler, sezonun moda rengi nar çiçeği deniz şortu ile kombinleniyor. Şortun ayrıca beyaz rengi de bulunuyor. Güneşten korunmak için ister plajda, ister gün içerisinde kullanılabilecek ve Converse yıldızı ile dikkat çeken şapkalar ise siyah, kırmızı ve gri renklerde tasarlanmış. Peki fiyatlar ne kadar? Tişört (bayan-erkek) 39,90 TL, şort (bayan-erkek) 59,90-79,90 TL, şapka ise 24.90 TL. Converse severlere duyurulur.
(Kutu'cum, Red Sonja'dan haber var mı? Kendisi www.ikariam.net diye bir oyuna takmış, Kappa, Pi ve Gamma'da kendine 3 oyun açmış. Üç ayrı dünyada kraliçeliğini ilan etmiş, -gerçi arada halkı yağmalanıyor ya neyse:)- bir de kendine sülfür prensi bulmuş, habire onunla hasbıhal ediyor, haliyle Kutu'ya ilgi sıfır! "Gıralıça mıralıça anlamam, sizin paralel krallığınızda bir Fransız Devrimi yapar, o prensi de kurbağaya çeviririm" diye tehdit ettim. Gözü korkmuşa benziyor, 'En iyisi Red Sonja'lık' diyor ama dur bakalım, henüz ikna olmadım. Gerçi bugün halkıyla birlikte yediği bir kazan kısır'dan bana da yaparsa, şu devrimi biraz erteleyebilirim...)

4 yorum:

redsonja dedi ki...

"Valla bu kutudan korkulur, tehditleri çok gerçekçi."
Kutum kızma bana ben tacımı Red Sonja'lık uğruna kendi ellerimle bırakır, kılıcımı kuşanır gelirim dizlerinin dibine. Ayrıca koca bi kazan kısır da yaparım, yeriz beraber. :))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Bak koca bir kazan dedin, yan çizersen karışmam!
İmza: Hem tehditkar hem dombili Kutu!

slimerghost dedi ki...

Converse nede kaliteli ? Neden ucuz ?

Sevgili bellek kutusu bu yaz yurtdisian cikmadan once bir kac parca converse urunu aldim. Guzel kullanisli urunler, col sicaginda rengi atmiyo, amerikalilarin buyuk tamburlu camasir ve kurutma makinalarina dayaniyo. Daha ne olsun :)))

Koca bir Kazan KISIR.... Ben de bir tabaj istiyorum.

Bellek kutusu sizin memleketde Kisir yapilir mi? Ben anadoluyemegi oarak biliyorum.

Bellek Kutusu dedi ki...

Slimerghost, kısır bir Orta Dünya yemeği olup, bütün dönemlerde tüketilmiştir:P Sen Amerika'dan döndüğünde söz sana da kocaman bir tabak alacağım:)