http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Temmuz 2009 Pazar

14-43 TL'YE 'TRENDY' SERİNLEMENİN YOLU!

Pazar günü sıcaktan şu şekilde dolaşan Kutu'nun aklına şahane bir serinleme yöntemi geldi. Hem Deniz hem Beste daha önce bu trendi blog'larında duyurmuştu, Kutu da kusur kalır mı hemen test etti ve yıldızlı 100 tam puan verdi! Şanslı Kutu gibi taaa İsviçre'den şahane arkadaşları olmayanlar şuradan buyurup, 14-43 TL arasında trendy bir şekilde serinleyebilir. (Kutu'cum güya sen Rose sevmezdin değil mi? Külliyen yalan! Benim adım Rose Kutu bundan sonra!)

6 yorum:

Pinky dedi ki...

ooh yarasın Kutucum :) hemde buzlu haa. bende deniyeceğim en kısa zamanda bir rose alıp :)

çerezza muhabbet ve cheetos biftek haa. en sevdiklerim. kardeşimi aradım alacak gelirken :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yaradı valla Pinky'cim, gerçekten çok şahane bir şeymiş buzlu rose, mutlaka dene;)
Ay ben 40 yıllık doritos'çu olarak şu çerezza muhabbet'e bir taktım ki sorma, tırım tırım her yerde arıyorum, tabii ben de kardeş de yok iş başa düşüyor :D

Tibet'in annesi dedi ki...

Rose'u denemedim ama çerezza muhabbete ben de bayıldım.
Kutu sıcaktan nasıl dolaşıyormuş diye bakınca da müthiş şaşırdım :P
imza: çocuğunun yerine koltukları kabarmış anne

gorkem dedi ki...

Kutucum, nasil sevindim begenmene anlatamam, pek de guzel gorunuyor gercekten. dogruyu soylemek gerekirse ben de denemedim biliyor musun, gittim, baktim raflara hangisi bana gelse mutlu olurdum dedim, bunu kaptim :) hemen kendime de almali, senin dostlugunun serefine kadeh kaldirmali :)

Bellek Kutusu dedi ki...

He he, su şirketlerinin bu videoyu görüp Tibet'i reklam filminde oynatması lazım, buradan hepsine selam ederim;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, şişesine zaten bayılmıştım, önce içmeye kıyamadım, sonra Kavaklıdere'nin Yönetim Kurulu Başkanı Ali Başman'dan öğrendiğim, "En iyi şarap kavda bekleyen değil, keyifle içilen şaraptır" sözünü hatırladım ve hemen açtım:)
Rose'nin tadı çok güzel, ama dostluğunun tadı daha güzel, iyi ki varsın:D