http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Temmuz 2009 Perşembe

14 TL'YE YÜZÜNÜZÜ 'KİL'LE TEMİZLEYİN


Dermokil Yüz Temizleme Jeli, tüm cilt tiplerine uyan, sabun içermeyen ve kil içerikli formülüyle cildi temizliyor. Eczane ve parfümerilerde de satılan jeli, sabah-akşam ıslak olan yüzünüze uygulayıp, bol suyla durulamanız gerekiyor. Fiyatı 14 TL. Meraklısı, ürüne şuradan ulaşabilir. (Dün gecenin bir yarısı arpacık kumrusu gibi oturmuş ve içim daral daral olmuşken, Karakız'ın benim için yaptığı sürprizle içim aydınlandı. Demek ki şu evrende hiçbir şey tesadüf değil, tıpkı onu bana kuşların getirmesi gibi!)


2 yorum:

gorkem dedi ki...

Kutucum, ben de tesaduf olmadigina inaniyorum ve bu evreni ben cok seviyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, sen post'u yayına koyduktan tam 5 dakika sonra gördüm. Bu kadar olur dedim hakikaten! Dün akşam o kadar canım sıkkındı ki, ilaç gibi geldi, çok teşekkür ederim :)