http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

28 Temmuz 2009 Salı

141 BİN FRANK VER BRAD PITT OL!


Ünlü aktör Brad Pitt’e sevgilisi Angeline Jolie tarafından hediye edilen ve kolundan düşürmediği dünyanın en eski saat markası Blancpain’in efsane modeli “Fifty Fathoms” Türkiye’de de satışa sunuldu. Hem de tam tamına 141 bin İsviçre Frangı etiket fiyatıyla! Su altı dünyasında bir efsane olarak adlandırılan “Fifty Fathoms”, düz otomatik makinalı, flyback fonksiyonlu kronograflı ve tourbillon mekanizmalı olmak üzere 3 farklı versiyonda meraklılarına sunuluyor. Deniz ve sualtı meraklıları, saat koleksiyonerleri için ünlülerin tercihi Blancpain “Fifty Fathoms” Arte Gioia mağazalarında bulabilirsiniz. (Kutu'cum, 'Saatin yanında Angelina'yı da veriyor musunuz?' şeklindeki kötü esprilerini kendine sakladın deği mi? O değil de ayaklı borsa da Frank'a Kraliçe mi deniliyordu? Bizim İsviçre'deki kraliçenin keyfi iyidir umarım, dün pek bir tatsızdı)

7 yorum:

Pinky dedi ki...

hmm güzelmiş. zengin olursam alırım artıkın hediye.

Ne olduğunu anlayamadım ama bekliyorum bende Görkemsanın 'iyiyim, güzel haberler aldım' demesini :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hem prenses hem bonkör Pinky'cim benim:)
Ben de senin gibi anlayamadım ama iyi haberlerini bekliyorum Görkemsan'ın...

gorkem dedi ki...

iyiyim Kutusan :) semos geliyor buraya, dun pasaportunu alacakti, seninki takildi demislerdi, bugun gitti ve aldi, artik hayirlisiyla alpleri asip gelecek kuzum :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Gözün aydın Görkemsan:D
İyi olmana çok sevindim.

Adsız dedi ki...

Ben niye Bradd Prit olayım ki ? Üstüne bi de 141 bin gayme sayacakmışım ... yok eşşeğin örekesi ! Zati Brad Pitt gibi adamım, o benim gibi olsun lavuk ... Hatta önce adam olsun, zibidi hergele !!

B.B.S (yaşlanıyor galiba)

Bellek Kutusu dedi ki...

Öldüm gülmekten:))))))
Kesinlikle Bart karakterini senden esinlenerek yapmışlar, bundan emin oldum artık. Arka cepte de sapan var mı?:P

Adsız dedi ki...

vardı, lastiği de sarı renkli kauçuktan idi ...

B.B.S. (the little boy)