http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Temmuz 2009 Perşembe

17.50 TL'YE BEBEKLER İÇİN GECE KÜLODU!


Tibet'in Annesi, Enne, İkiz Bebeklerim, Deniz, Aşk Meleğim, kuzenim civanım da bu ürünü mutlaka biliyordur ama ben yine de yazayım dedim. Geceleri altını ıslatan bebişler için Huggies'in DryNites gece külodu var. Migros satış fiyatı 17.50 TL. Bu arada küçük bir bilgi notu... Geceleri alt ıslatma durumu, 4 yaş ve üzeri çocuklarda oldukça sık görülüyormuş. Yaklaşık her 5 çocuktan biri geceleri altını ıslatıyormuş. Farklı sebeplere dayanan bu durum genellikle zaman içinde düzeliyormış. (Kutu'cum bir pediatri uzmanı kesilmediğin kalmıştı o da oldu yani! Hakikaten pes diyorum başka da bir şey demiyorum!)
Not: Konu mankenimiz blog aleminde bilinen adıyla Defdef olup, fotoğrafı Kutu çekmiştir. İzin de almadan yayınladık bu fotoğrafı ama annesi bize dava açmaz umarım:) Artık blogger'ların deyimiyle Defdef, Kutu'nun deyimiyle Defnoş, koca kız olduğu için geceleri altına kaçırma gibi bir derdi kalmamıştır.

13 yorum:

Pinky dedi ki...

Kutucuğum izninle bende bir Kutuluk yapacağım bak şimdi :)

isviçreli bilimadamlarının :P araştırmalarına göre çocuklarda alt ıslatma genetikmiş ve bu gen çocuğa babadan geçermiş. yani babanın küçüklüğünde varsa bu durum çocukta da olabilirmiş. (evet arada sağlık programlarını izliyorum) :)

Bellek Kutusu dedi ki...

İzin ne kelime Pinky'cim, tükkan senin aşkolsun:)
Aaa, ilk kez duyuyorum ben bunu hakikaten çok enteresan bir şey şu gen bilimi... Pinky'cim, böyle faydalı bilgilere devam, ona göre :D

Pinky dedi ki...

aklıma gelirse her zaman paylaşırım Kutucum :)ne demek...

gorkem dedi ki...

a aa biri isvicreli bilim adamlari mi dedi :)

Pinky dedi ki...

evet ben dedim :) böyle bir veri var mı Sayın isviçreli bilimbayanı Görkem hanım? :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, sen olmasan bunların uluslararası literatüre girecekleri yok valla söyleyeyim:)

Pinky dedi ki...

bir Görkemsan bin isviçreliye bedel Kutucum :)

Ay küçüklüğü de pek şekermiş DefDef'in yaa.Maşallah maşallah...

gorkem dedi ki...

amanin beni simartiyorsunuz :) bu aralar da simarmaya hic gelmem, birakiveririm butun deneyleri neyi, atarim kendimi cayir cimene :)

ikiz Bebek dedi ki...

ben bilmiyordum kutucum,senden öğrenmiş oldum.
sevgiler

Tibet'in annesi dedi ki...

hah işte! senin bu annelere özel kampanyalarına bayılıyorum KutuSan! vallahi süpersin!
Bak yine telepatik duyum almışsın :))))
yakında başlayacağız Tibet Beyi'in tuvalet eğitimine, tam zamanı yani.

Deniz dedi ki...

Ben de senden öğrendim kutucum saol.
Bu bezsiz mi giyiliyor acep?
ŞU Huggies çok akıllı valla, nerde boşluk hemen dolduruyor. Yüzme bezlerini de o çıkardı ya...

ikiz bebek dedi ki...

Deniz,yüzme bezlerini sevdim ben.beden olarak büyüğünü almak lazım ama.

Bellek Kutusu dedi ki...

Şımarsan nolacak Görkemsan, orada çayır çimene atabilirsin kendini, nasılsa kene yok orada:)

İkiz Bebek'cim, iyi sevindim bari işine yarar umarım.

Tibet'in Annesi, valla annelerle ilgili kampanyaları yazarken korka korka yazıyorum, tereciye tere satıyormuşum gibi geliyor, neyse ki telepatimiz işe yaramış;)

Deniz'cim, bunu bezsiz kullanıyorsun. Aynı külot gibi giydiriyorsun. Gerçekten fonksiyonel ürünler geliştiriyorlar. Umarım işinize yarar:)