http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Temmuz 2009 Cuma

24.95 TL'YE 'HARRY POTTER' OL!


Hayri Pıtır Kutu'dan günün son fırsatı! Boyner Harry Potter hayranlarına özel tasarımlar sunuyor. Harry Potter ve en yakın arkadaşı Ron Weasley’nin Quidditch Griffyndor formaları, Hogwarts bina armaları taşıyan ürünleri, 6-14 yaşlarındaki çocukları bekliyor. Ayrıca Boyner’den Harry Potter ürünü satın alan herkese Harry Potter çıkartma albümü hediye ediliyor. Sınırlı sayıda üretilen Harry Potter ve Melez Prens tasarımları, sadece Boyner İstinyePark, Metrocity, Şaşkınbakkal, Beylikdüzü, Capitol, Ankamall, Panora, Antalya ve Balçova mağazalarında… Son bir not, kıyafetlerin fiyatı 24.95 TL'den başlıyor. Accio* deyin gelsin! (Kutu'cum, Pinky'ye bir taç ve pelerin, kendine de Raistlin kıyafeti alacaksın. Ancak o gözleri kum saatine nasıl çeviririz bilmiyorum, onu da ara bul artık!)
(*) Accio, Harry Potter evreninde çağırma büyüsü. Bu büyü uygun asa ile yapıldığında, Boyner Harry Potter tasarımları, çağıran büyücüye gelir.

10 yorum:

Pinky dedi ki...

http://www.wild-eyes.com/ şu lensçi yapar gibi geliyor Kutucum kum saati lensleri :) yapmazlarsa jaguar gözü alırsın :)

Bellek Kutusu dedi ki...

İlahi Pinky'cim, harikasın valla, nasıl da buldun bu siteyi:D

Pinky dedi ki...

araştırmacı blogcu kişiliğimle :D googlela :)

Tibet'in annesi dedi ki...

Sen Raistlin mi dedin?!
Yok artık!!!???

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in Annesi, itiraf ediyorum kendisinin hastasıyım!:D
Raist, Ejderha Mızrağı serisi başta olmak üzere Margaret Weis&Tracy Hickman'ın bütün kitaplarını hatim etme sebebimdir!:)))

İbrahim dedi ki...

Fiyat olarak gayet uygun. Çocuğum olsa, istese, alırdım şahsen :)

Bellek Kutusu dedi ki...

İbrahim, Hollywood endüstrisi 2-3 ayda bir böyle 'proje'ler yaratıyor, çocuğun hepsinden isterse yanarsın:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Ejderha Mızrağı serisini ben de okudum ve Raistlin'in hastasıyım Bellkçim. o yüzden çok şaşırdım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, Twilight gibi bunun da filmini yapsalar ne şahane olur değil mi? :)
imza: Raistlin Kardeşliği

Tibet'in annesi dedi ki...

Raistlin'i hala keşfedememiş olmalarına ben de çok şaşırıyorum Bellekçim ama ümidimi yitirmedim :)